قديم 05-02-2011, 11:17 PM   #2225
خبيـــر بأســواق المــال

الصورة الرمزية الخبير2000
كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 05-02-2011 الساعة : 11:17 PM
افتراضي رد: اسهم كالنجوووووم فاستعد للهجووووووووووم

ا
لسووووووووووق

لا يزال السوق يفتقر الى السيوله والجلسه الماضيه كان فى صفقات فى السوق عشان كده الفوليوم زاد يبقا الشغل هيكون فى اسهم عددها قليل عشان السيوله قليله اما الاسهم ذات العدد لكبير محتاجه سيوله كبيره عشان تقدر تحركها دى بكل بساطه والسوق مازال انتقائى بحت يعنى فى اسهم شغاله تمام التمام واسهم بعيده كلالبعد عن مسمى شغل يعنى تصعد قرش قرشين وتنزلهم ومحلك سر او تهبط كمان ونحن بعيدين كل البعد عن تلك الاسهم واسهمنا من طراز خاص ملوتوف كما اطلقت عليها واظن الجميع عارف وشايف اسهمنا بتعمل ايه وده توفيق ربنا اولا واخيرا ومجهود العبد الفقير واعتقد من تابعنى من بداية اعادة التداول ومشى معايا بالحرف عوض كتير قوى من خسايره واللى بيخاف ملوش مكان عندى ومش هيعرف يشتغل بورصه اتعجب من بعض الاعضاء لما يسالونى عن سهم واقول شراء او توصية منى ويقولى مش عاليه يا استاذى بعد اذنك ده شغلى انا وانا اعتقد اعرفه اكثر منك انت ولو حضرتك اسلوبك ناجح ورايك يحالفه الصواب مكنتش وصلت لكم الخساير اللى حققتها بالقعل ومكنتش سالتنى ولما حضرتك مقتنع قبل متسالنى ان السهم عالى وواخد قرارك طب بتسالنى ليه انا لو مش شايف شىء فى السهم اعتقد مكنتش وصيت بيه واظن اسهمى كلها تشهد يبقا حضرتك اعتقد من متابعتك لى خلاص عرفتنى وعرفت شغلى ومدى تركيزى وحرصى وانتقائى لكل سهم بوصى بيه يبقا على الاقل لازم تقتنع بوجهة نظرى فى السهم وهذا لا يمنع تبادل الاراء والنقاش فانا لست دكتاتور لارائى فربما يكون رايك هو الصواب ولكن مع النقاش والحوار اشرح وجهة نظرى فى السهم وساعتها اعتقد انك ستقتنع بوجهة نظرى وتعدل عن وجهة نظرك واتمنى كل الخير للجميع

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

نعتمد على الاحترافيه فى الاداء

مش عارف تشتغل وتكسب بنفسك انا ممكن اديرلك محفظتك لان ادارة المحفظة فن وبعد كل صعود قوى بلاقى ناس تقول مخدناش حاجة من الطلعة دى ده مش عيب السوق ده عيبك انت للاتصال 01110650781

الخبير2000 غير متواجد حالياً