قديم 05-07-2011, 12:37 AM   #2558
خبيـــر بأســواق المــال

الصورة الرمزية الخبير2000
كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 05-07-2011 الساعة : 12:37 AM
افتراضي رد: اسهم كالنجوووووم فاستعد للهجووووووووووم

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو رامز مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
منور المنتدى يا خبير والله انا متابع حضرتك من المنتدى السابق ولكن لظروف عملى والثورة انشغلت بعيد عن اسهمى التى تاكلت بالكامل ومش عارف اعمل ايه لان حالة الاكتاب زادت قوى معى المهم عشان ماطولش عليك
اسهمى منتجعات كميه كبيره جدا على سعر 2.60 وتليكوم على سعر 5.80 والقاهرة للاسكان 6.3 ومينا 4.50 والمحفظة دى كانت فى مثل هذا الوقت العام الماضى كانت 650الف جنيه انهارده نزلت الى الربع يعنى فقد 3/4 المحفظة شور عليا وانا ح اسمع الكلام بدون نقاش لانى حاسس انى ضيعت كل شئ

منور يا استاذ رامز طبعا اسعارك بعيده قوى اللى اقدر اقولهولك انك توفر سيوله من اقل الاسهم خسارة معاك وتشتغل بالسيوله دى معانا وتحتفظ باكثر الاسهم خسارة وتحاول تشتغل فيها تريدات غير كده مش هقدر اقولك لان اسعارك عاليه

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

نعتمد على الاحترافيه فى الاداء

مش عارف تشتغل وتكسب بنفسك انا ممكن اديرلك محفظتك لان ادارة المحفظة فن وبعد كل صعود قوى بلاقى ناس تقول مخدناش حاجة من الطلعة دى ده مش عيب السوق ده عيبك انت للاتصال 01110650781

الخبير2000 غير متواجد حالياً