قديم 05-12-2011, 11:07 AM   #2952

الصورة الرمزية لى لى
كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 05-12-2011 الساعة : 11:07 AM
افتراضي رد: اسهم كالنجوووووم فاستعد للهجووووووووووم

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الخبير2000 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السووووووووووق

مازال السوق انتقائى وتبادل ادوار المهم اليوم ان فى اسهم قياديه اشتغلت وخصوصا الانشاء وعلى فكره السهم حلو وارباجه ممتازه ومعرض بقاله فتره ويستهدف الان 280 والتجارى الدولى اداؤه روعه واسهم القطاع المالى عمومااليومكان ادائها مميز واسهم بدات شغل جديد بعد مكانت مرخمه يبقا اللى مرخم بيجى دوره بس الصبر وواحده واحده الاستعجال لا يفيد الكل مستعجل وبيقول معايا سهممرخم مثلا او سهمين يا عم اصبر شويه الكل عايز مكسب بسرعه وده مينفعش اصبر هتستعجل انا سهل عليا قوى اقولك بدل بس ليه تخسر طالماالسهم اللى مرخم معاك فيه امل لو مفهوش امل هقولك بدل انت بتاثر لما بتلاقى اسهم بتجرى وانت اسهمك مرخمه متقلقش دورها جاى وتجاربنا كتير يا جماعه اقربها ليفت سلاب بعد مصعد كل البورصه اتكلمت عنه طب ماحنا وصينا بيه فى 21.50 ونزل وكسر بينا ال20 وعرض شويه بس المحصلى ايه فى النهاية انه انفجر وبقوه غير عاديه يبقا اللى مركز فيه وواخد على سعر التوصيه وصابر ومتابع معانا مش احسن ماتنقل فى اسهم كتير شغل الجرى والحق يا وله ده مش بتاعى انا لو على كده هتلاقى ده نفس الشغل القديم بتاعك واللى خسرك اغلب فلوسك يا باشا يبقا الحل ايه تركز وتصبر ويبقا ليك سياسه فى شغلك وتوزع فلوسك سهمين او ثلاثه ولو سهم مرخم فيهم اصبر عليه او لو مكيت مفيش مانع تخرج لو عايز انما تخسر جامد فيه لا طبعا فى دعوم وفى مقاومات وفى ارتدادات لسهمك يا باشا لازم تعرف الحاجات دى وتمشى معاها والله كريم

بارك الله فيك معى اسمنت سينا من قبل الكوبون ب 61

نعم خسارته كبيره بس بفكر اخد تيليكوم بداله يعوض شئ من الخساره

خصوصا ان الكيس مش حيطلع من غير تيليكوم

ايه رأى حضرتك ؟ مع الشكر الوفير

وتمنياتى بالتوفيق الدائم

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

لى لى غير متواجد حالياً