قديم 05-16-2011, 12:28 AM   #3186
خبيـــر بأســواق المــال

الصورة الرمزية الخبير2000
كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 05-16-2011 الساعة : 12:28 AM
افتراضي رد: اسهم كالنجوووووم فاستعد للهجووووووووووم

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed samir saleh مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ياتري ياخبير انت شايف ان اللي بيحصل في السوق ده طبيعي مع الاحداث اللي بتحصل دي كلها
اولا-احداث ماسبيرو
ثانيا-بدايه الانتفاضه الثالثه
ومع ذلك السوق يعدي ال5000 نقطه
وال70 يعدي 622 اللي هي اساسا اصعب مقاومه
فهل دا طبيعي
وعلي فكره انا مش من النوع اللي بيحب يتشائم بالعكس انا نفسي السوق يطلع ويكمل والناس كلها تفرح والعملاء اللي عندي كمان
وبرضه رايك لا يعلي عليه

بص يا استاذ احمد من ساعت مرجعنا من الثورة ومبطلناش احداث سلبيه كل يوم والسوق بيستوعب وصامد يبقا ده ايه كان الاولى ينزل جامد وزمنا فى 3000 بنط مش معايا فى الكلام ده وكمان احداث ماسبيرو امس لم تؤثر على السوق ومتقوليش بيثبتوه ليه يعنى هما مين مخلاص العصابه انكشفت وطارت وعموما احنا اساسا بنمشى مع السوق واحده واحده يوم بيوم وانا قلت كده ولو استقرينا بس شويه وبطلنا الاحداث المؤسفه دى اللى بتحصل كل يوم هتتفرج على قوة السوق المهم الان خلينا نراقب ونمشى واحده واحده

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

نعتمد على الاحترافيه فى الاداء

مش عارف تشتغل وتكسب بنفسك انا ممكن اديرلك محفظتك لان ادارة المحفظة فن وبعد كل صعود قوى بلاقى ناس تقول مخدناش حاجة من الطلعة دى ده مش عيب السوق ده عيبك انت للاتصال 01110650781

الخبير2000 غير متواجد حالياً