قديم 05-18-2011, 11:22 PM   #3488
خبيـــر بأســواق المــال

الصورة الرمزية الخبير2000
كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 05-18-2011 الساعة : 11:22 PM
افتراضي رد: اسهم كالنجوووووم فاستعد للهجووووووووووم

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليدمحمودامين مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
طيب ياخبير نستنا فى المالية 15.80ولا بلاش نبقئ من الطمعين ال بيشجعو البورصة والاهلى كمان وعلى فكرة انا بعت شوية على التسوية انهاردة على 14وانا بدعيلك

تانى هقول يا استاذ وليد مش انا قلت جنى الارباح بتاعك انت ودى قناعات وممكن تارجتات متتحققش مش لازم تتحقق يعنى يا باشا انت كسبان كويس اجنى وفى اسهم جديده بدل كده يعنى انا مش هقدر اقولك كل حاجه ولا هقدر اتابعك لحظه بلحظه عشان كده بقول جنى الارباح بتاعك انت ممكن اقولك اجنى وانت متجنيش وممكن اقولك اصبر وتجنى انت دى بتاعتك وطالما كسبان مفيش مشاكل والطمع وحش بردو انا فى ناس جنتلها اليوم وناس لسه محتفظلهابالسهم بس جنيت لناس وبدلت فى اسهم تانيه دى بتاعتك انت بس ولو خايف من السهم وعلى مكسبك انه يضيع اجنى بالنصف كده يعنى

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

نعتمد على الاحترافيه فى الاداء

مش عارف تشتغل وتكسب بنفسك انا ممكن اديرلك محفظتك لان ادارة المحفظة فن وبعد كل صعود قوى بلاقى ناس تقول مخدناش حاجة من الطلعة دى ده مش عيب السوق ده عيبك انت للاتصال 01110650781

الخبير2000 غير متواجد حالياً