قديم 05-31-2011, 11:04 PM   #4338
خبيـــر بأســواق المــال

الصورة الرمزية الخبير2000
كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 05-31-2011 الساعة : 11:04 PM
افتراضي رد: اسهم كالنجوووووم فاستعد للهجووووووووووم

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ehaab مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
انا بس نفسى اعرف يا استاذ وليد انت وصيت با اسيك للتعدين على اساسا اية يعنى السهم مافهوش اى حاجة مبشرة اطلاقا لا شارت ولاسيولة ولا اى حاجة السهم ميت وتنفيذو خايب جداا بصراحة انا احترت احنا فى فترة عايزنا كلنا نستفيد من الوقت على قدر المستطاع وعلى فكرة انا بحترمك جدااا وفعلا انت خبير وراجل محترم واللة من قلبى لكن ساعت بحس ان لحضرتك اخطاء غريبة جدااا وصدقنى انا بقول الى فى قلبى ومبحبش انفق حد بحترمو وتقبل تحياتى

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بص يا استاذ ايهاب بدايتا نحن نجتهد والتوفيق من عدمه من عند الله

ثم المفروض حضرتك معاك من 2 الى 3 اسهم حتى لو محفظتك صغيره يعنى لو سهم من الثلاثه اومن الاثنين مرخم فى غيره شغال يبقا عادى سهم طالع وسهم نازل او اتنين طالعين وواحد نازل مش مشكلة اصبر على اللى نازل معايا شويه

ثم حضرتك بتقول انى لى اخطاء غريبه بعض الاحيان وبدون فلسفه من منا لا يخطى رغم انه ليس خطأ لان السهم لو صبرت عليه هيطلع وساعتها مش هيبقا خطأ
الخطأ انك متصبرش وعايز مكسب سريع

ثانيا انت المخطى لانك عايز تكسب بس مش عايز تخسر والبورصه مكسب وخسارة والمهم ان يكون المكسب اكبر من الخسارة

ثالثا لمااكون موصى الفتره الماضيه وهى حوالى شهرين بعد الثورة باكثر من 20 سهم ومفيش سهم نازل فيهم غير راكتا يبقا ده ايه
لان اسيك كده مش نازل جاب سعرنا امس واليوم ولو السهم زى محضرتك بتقول مفهوش شىء مغرى كنت بعته

كمان حضرتك واضح من كلامك انك بتشوف شارتات وبتفهم تحليل فنى يبقا انت رؤيتك للسهم انه وحش طب خدته ليه ومتقوليش ثقه فى توصيتك لانك من كلامك انك درست السهم لماانا قلت عليه ولم تقتنع به طب خدته ليه وهو مش عاجبك خلاص انا موصى ب 12.40 ام واليوم 12.51 بيعه يا سيدى وريح دماغك وهات غيره بس مش مشكلة خالص واظن الاستاذ محمود تفضل مشكورا ورد على حضرتك كويس

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

نعتمد على الاحترافيه فى الاداء

مش عارف تشتغل وتكسب بنفسك انا ممكن اديرلك محفظتك لان ادارة المحفظة فن وبعد كل صعود قوى بلاقى ناس تقول مخدناش حاجة من الطلعة دى ده مش عيب السوق ده عيبك انت للاتصال 01110650781

الخبير2000 غير متواجد حالياً