قديم 06-06-2011, 10:52 AM   #4617

الصورة الرمزية ahmedhassan

كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 06-06-2011 الساعة : 10:52 AM
افتراضي رد: اسهم كالنجوووووم فاستعد للهجووووووووووم

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الخبير2000 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

يا باشا اولاعزرا انا مشفتش مشاركتك وثانيا انا قايل عقاريه بنوك عند20 جابت 19.85 وقايل النشاء عند 12 جاب 12.03 يعنى ايه اكتر من كده عموما يا جماعه محدش يزعل منى لانى مردتش عليه لانى ببقا شغال وبقدر الامكان اللى بشوف مشاركته برد عليها وانا اساسا مكنتش بادخل زمان فى الجلسه عشان موضوع الشغل وانى ماقدرش افضل ادور على كل الاسئله لان بكده انا مش هعرف اتابع الجلسه ولا هعرف انفذ للعملاء اللى معايا اغلب النا س فاكره انى شايف مشاركتها ومش برد لا يا جماعه اللى بشوفه برد عليه والاساس انى اكتب رؤيتى وبس فى الجلسه ومتابعتى للاسهم وانتى تقراها والاسئله بتبقا ليلا مش الصبح لانى الصبح طبعا مش هفتح شارت على الشاشه وابص عليه واسيب الجلسه وشغلى لازم نفهم كده ونراعى

استاذنا وليد
لك مني خالص التحية و الشكر علي مجهودك مع الجميع وانا مقدر ذلك لاني بكون متابع البورصة و المنتدي بجانب شغلي و لكن بيكون الواحد عايز يتأكد ان التوصية سارية وانا عن نفسي بكون مرن ولكن بخاف أكون مرن في الشراء زيادة عن اللزوم فنرجو من حضرتك مع التوصية إختصارا للوقت ان تذكر الشراء من كام إلي كام وانا والله بسمع كلام حضرتك بالحرف لأنك فعلا ما شاء الله عليك خبير

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

ahmedhassan غير متواجد حالياً