قديم 06-19-2011, 11:20 PM   #5117
خبيـــر بأســواق المــال

الصورة الرمزية الخبير2000
كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 06-19-2011 الساعة : 11:20 PM
افتراضي رد: اسهم كالنجوووووم فاستعد للهجووووووووووم

ا
لسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=1060292466

السوووووووووووق

السوق يعزف منفردا وانا قلت كده سابقا لاننا لنا وضع خاص بعيدا عن الاسواق العالميه يعنى احنا منفصلين يا جماعه ولازم الكل كان يلاحظ كده وانا قلته لاننا حصل عندنا ثورة هدت الدنيا وجابت الاسهم فى التراب يعنى عز حديد جاب 7.05 وده كانت حلم انه يجبها وكمان بالم جاب تقريبا 1.44 وكان لا يعقل ان يرى هذا السعر الا اذا حصلت كارثه وقد حصلت الثوره وعامر جروب الى جاب 1.01 وهو اكتتابه 2.80 وشركة محققه ارباح وعندها اعمال فى الداخل والخارج وطلعت مصطفى والصعيد وغيره وغيره اسهم شركات عملاقه بقت بتراب الفلوس وحنا اكدنا على هذه الاسهم جميعا لان مينفعش الاسهم دى تفضل بهذه الاسعار ابدا مهما حدث يعنى الاسهم هتفضل تنزل لحد متجيب صفر وهى شركات قائمه ولها اعمالها وبتحقق ارباح وطبعا الاسهم دى كانت ومازالت بتتجمع وبتتلم بتراب الفلوس وهو ده الشغل السليم وتحكيم العقل تلم فى شركات اسعارها بقيت فى التراب وتنتظر وتحقق ارباح خياليه لكن الجرى واللهفه على تحقيق المكاسب هو ده اللى بيضيعنا كلنا السوق تأتى به الفرص كثيرا بس مين بيعرف يغتنم الفرصه طبعا القليل ونقول ونكرر ونعيد وبردو بتقعو فى نفس الاخطاء بزمتكم مقلتش على عز حديد وهو مدون على 7.73 وقلت على عام رجروب فى 1.20 وفضلت اقول دايمن عاااااااااااااامر اشترو والصعيد فى .85 قلت ببلاش والله واخرها بايونير فى 2.50 وفى 3 قلت خد وانسى واى سى فى .66 الى .67 قلت خد وانسى وبالم هيلز اللى حسى اتنبح من 2.10 اشترو والله مينفع يكون كده بس مين بياخد ويصبر افهمو يا جماعه عمرك مهتشو فالاسهم دى وهى بتتجمع لان اللى بيجمع كان بيحركها فى قرش او اتنين عشان متدخلش معاه ولا تشوفه وهو بيلم لكن بالعقل قررنا الدخول وفى اسعار ممتازه والعبره مش بالوقت يعنى قعدت قد ايه فى السهم العبره بمدى ما حققته سيبك من الاسهم اللى بتجرى لانها مش معاك ركز بقا فى دخله حلوه واصبر فيها لما تشترى على اساس مالى وتحليل فنى وشخص يعطيك التوصية بمصداقيه وانت تثق فيه يبقا عايز ايه تانى والله فى ناس ملاقيه حد يرشدها وانا باجتهد وبساعد على قد مبقدر مش هقول انى حاوى ولا بدرب الودع ولا بافتح المندل لا باجتهد ليس الا والتوفيق من عدمه من عند الله وحده ركزو يا جماعه انا بحاول اصنع سياسه من زمان الكل يمشى عليها ولم ارى الا القليل ينفذون ما اريده ارجو ان تراجعو انفسكم وتفهمونى جيدا وتركزو لان دى فلوس تعبتو فيها والله الموفق

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

نعتمد على الاحترافيه فى الاداء

مش عارف تشتغل وتكسب بنفسك انا ممكن اديرلك محفظتك لان ادارة المحفظة فن وبعد كل صعود قوى بلاقى ناس تقول مخدناش حاجة من الطلعة دى ده مش عيب السوق ده عيبك انت للاتصال 01110650781

الخبير2000 غير متواجد حالياً