قديم 06-28-2011, 10:18 PM   #5525
خبيـــر بأســواق المــال

الصورة الرمزية الخبير2000
كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 06-28-2011 الساعة : 10:18 PM
افتراضي رد: اسهم كالنجوووووم فاستعد للهجووووووووووم

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة archiwork مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
وليد بيه
انا دلوقت شارى 3000 سهم يونيفرسال ب 15 جنيه بالظبط على التوصية القديمة قبل النزول مباشرة وخسران الى الأن أكتر من 10000 جنيه ايه العمل؟
وانت ماتجبش سيرته خالص من ساعتها
وصابر بقالى دلوقت داخل على شهرين والصبر مانجة
وادينى صابر لما تعبت وزهقت منه والسهم كل يوم فى النازل
وماتقوليش انا قولت 100 توصية اشمعنا ده الى انت دخلته
هو ده الى حصل اهى كانت توصية من ضمن التوصيات وقولت ساعتها يونيفرسال دخول على 15
لازم انت الى تشوفلى حل لأن انت الى دخلتنى السهم ده

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

يا استاذى العزيز يونيفرسال لما اوصيت بيها كانت بداية توصيتى من 11.50 ولما اكدت عليها شراء فى 15 راحت بعدها الى 16.90 يا استاذى العزيز وبعدها انتهت يونيفرسال معانا خلاص عشان كده انا مش بجيب سيرتها لان السهم عمل معانا احلى شغل حضرتك بقا اللى مبعتش انا ذنبى ايه انا موصتش بيونيفرسال بعد معملت ال16.90 انا وصيت بيها من 11.50 وفى 15 اكدت على الشراء وعملت 16.90 واى شخص متابعنا هنا وخد معانا يونيفرسال عارف كده كويس ده السهم اللى عمره مكان بيخسرنا حضرتك بقا اللى مبعتش متشيلنيش ذنبك انا بقول على الشراء والبيع بتاعك انت وانت مبعتش

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

نعتمد على الاحترافيه فى الاداء

مش عارف تشتغل وتكسب بنفسك انا ممكن اديرلك محفظتك لان ادارة المحفظة فن وبعد كل صعود قوى بلاقى ناس تقول مخدناش حاجة من الطلعة دى ده مش عيب السوق ده عيبك انت للاتصال 01110650781

الخبير2000 غير متواجد حالياً