قديم 06-28-2011, 10:31 PM   #5526

كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 06-28-2011 الساعة : 10:31 PM
افتراضي رد: اسهم كالنجوووووم فاستعد للهجووووووووووم

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الخبير2000 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

يا استاذى العزيز يونيفرسال لما اوصيت بيها كانت بداية توصيتى من 11.50 ولما اكدت عليها شراء فى 15 راحت بعدها الى 16.90 يا استاذى العزيز وبعدها انتهت يونيفرسال معانا خلاص عشان كده انا مش بجيب سيرتها لان السهم عمل معانا احلى شغل حضرتك بقا اللى مبعتش انا ذنبى ايه انا موصتش بيونيفرسال بعد معملت ال16.90 انا وصيت بيها من 11.50 وفى 15 اكدت على الشراء وعملت 16.90 واى شخص متابعنا هنا وخد معانا يونيفرسال عارف كده كويس ده السهم اللى عمره مكان بيخسرنا حضرتك بقا اللى مبعتش متشيلنيش ذنبك انا بقول على الشراء والبيع بتاعك انت وانت مبعتش

السلام عليكم
بعد اذن الاخ العزيز انا لا ادافع عن توصيات الاستاذ وليد ولكن هذة المشاركة للامانة ويشهد عليها زملائى فى العمل المتابعين للاستاذ وليد منذ فترة انة من المحللين القليلين الذين ممكن ان تستفاد منهم فعلا ويعوض خسا رتك ويوجد امثلة كثيرة والله اخرها المتحدة للاسكان وفوليوم رهيب اما بالنسبة ليونيفرسال ففعلا كانت التوصية منذ فترة على 11.50 ثم الرزق دة بتاع ربنا وربنا يكرم الجميع وان شاء الله يرتد سهمك وتسعد بالمكسب

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

hossam el homossany غير متواجد حالياً