قديم 06-29-2011, 05:22 AM   #5532

الصورة الرمزية sensen

كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 06-29-2011 الساعة : 05:22 AM
افتراضي رد: اسهم كالنجوووووم فاستعد للهجووووووووووم

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الخبير2000 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

يا استاذى العزيز يونيفرسال لما اوصيت بيها كانت بداية توصيتى من 11.50 ولما اكدت عليها شراء فى 15 راحت بعدها الى 16.90 يا استاذى العزيز وبعدها انتهت يونيفرسال معانا خلاص عشان كده انا مش بجيب سيرتها لان السهم عمل معانا احلى شغل حضرتك بقا اللى مبعتش انا ذنبى ايه انا موصتش بيونيفرسال بعد معملت ال16.90 انا وصيت بيها من 11.50 وفى 15 اكدت على الشراء وعملت 16.90 واى شخص متابعنا هنا وخد معانا يونيفرسال عارف كده كويس ده السهم اللى عمره مكان بيخسرنا حضرتك بقا اللى مبعتش متشيلنيش ذنبك انا بقول على الشراء والبيع بتاعك انت وانت مبعتش

مع احترامى للجميع وانا بقى بدافع عن خبيرووووف الراجل ما قصرش فى اى حاجة احنا اللى طماعين زيادة عن اللزوم ومع ذلك الراجل لا بياخد منك او من اى حد عمولة المهم انا من الناس اللى جبت على 12.05 وبعت على 15.95 واعتبرت ان ده اخرى فى السهم وحمدت ربنا وبدأت اشوف خببررووووف موصى ايه جديد ودخلت فى التوصية الجديدة على كل حال كلها ارزاق واخويا اللى صابر فى السهم كمل صبرك كل الاسهم ان شاء المولى هتلف تانى ولحد رمضان بعون الله هتعوض وتكسب بس ياريت تعمل لنفسك نسبة مكسب حتى ولو السهم طالع ما حدش بيضمن الظروف غير سياسة شغلك وانت هتبقى زى الفل واوعى تبيع بخسارة لما تبقى على ورق احسن ما تبقى فعلية بدل ما تصفى المحفظة خليك زى الفراشة من وردة للتانية وزى ما قلتلك حدد لك نسبة مكسب بيع عندها او قريبة منها والله الموفق وكلنا هنا زى الخبير ما قال اخوة و من غير زعل انت النهاردة وانا بكره وهكذا وربنا يكرمنا جميعا لان بجد ما شوفتش زى المنتدى ده بالناس اللى فيه زى الفل

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

sensen غير متواجد حالياً