قديم 07-07-2011, 06:43 AM   #5844

كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 07-07-2011 الساعة : 06:43 AM
افتراضي رد: اسهم كالنجوووووم فاستعد للهجووووووووووم

اهدا يا اخى الكريم شويه لم يقل احد شيئا عن الشهداء ولا عن الثورة ولا عن التغيير ولا عن الفقراء وانا منهم طبعا مش مليونير يعنى بس حضرتك تغفل والكثري اشياء كثيره اولا حق الشهداء لن يضيع ابدا وتم انشاء صندوق لذلك وهم فى الجنه وهذا هو الثواب الاعظم وطبعا لازم ياخدو حقهم فى الدنيا عشان اللى عنده اولاد او زوجه او اب او ام كان هو العائل بتاعهم ده شىء مفروغ منه ومش محتاج جدال انا بقول صغتر العقول على الاخوه اللى عايزين كل شىء فى نفس الوقت وهذا امر ا لا يعقل يا سيدى ده ربنا سبحانه وتعالى بنا الدنيا فى فى ستة ايام وكان يستطيع ان يبنيها فى لحظة ولكن لذلك حكمة كلنا نعلمها وما لم يتحقق خلال 30سنه مش هقول 60 لان الظلم والقهر قبل مبارك كمان مش معقول هنحققه فى شهر او اتنين او سنه او اتنين وبعدين فى فراغ امنى واى مظاهره سهل جدا ان تحدث مشادات ومناوشات ومفرقعات مثلما يحدث فى كل مظاهره مما يساعد على انتشار الفوضى اكثر فاكثر وان لم نتمالك انفسنا ونخاف على بلدنا وعلى اولادنا وعلى مستقبلهم يبقا نحن لا ننتمى الى هذه البلد وحضرتك بتقول الفلوس فلوس ايه هى البلد يعوضها اى فلوس واساسا هو احنا شغالين عشان نفسنا لا والله عشان اولادنا ومستقبلهم وايه المانع كمان انى ابقا خايف على فلوسى وغيرى خايف على فلوسه هل هذا عيبا اخشى ما اخشاه يا اخى الكريم ان ياتى يوما يلعن كل منا هذه الثورة التى ادت الى ضياع الوطن وساعتها لن يكون الشهداء شهداء وادعو الله من كل قلبى ان تستقر بلدنا وان تنعم بالامن والاستقرار وان ياخذ كل ذى حق حقه وان نعود الى قيمنا القديمه وعاداتنا الحميده وسلوكياتنا الرفيعه اللهم امين
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=1060303203

كلامك جميل بس انت شايف الدنيا بتتحسن ولا بترجع وراء والفساد بيرجع حبة حبة انا مش طالب انها تتحسن في يوم وليلة بس يكون في تقدم تشوف الفساد السابق بيتحاكم تشوف نزاهة قضاء تشوف حقوق بترجع طبعا مش مرة واحدة بس بداية طيب هقولك في حد طلع واعلن عن برنامج زمني لكل دة هل حد قال علي الترتيب لتقدم الاقتصاد والامن والبلد---واخيرا شفت حضرتك حلقة امس لمحمود سعد ومحمد شمس مصاب مابعد الثورة....
وشكرا واسيبك تركز في الجلسة
ورنا يعمل الي فية خير هدا البلد وربنا يدي كل واحد علي قد نيتة
امين

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

abdolove2000 غير متواجد حالياً