قديم 07-07-2011, 04:50 PM   #5901
خبيـــر بأســواق المــال

الصورة الرمزية الخبير2000
كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 07-07-2011 الساعة : 04:50 PM
افتراضي رد: اسهم كالنجوووووم فاستعد للهجووووووووووم

بالتعاون مع مجموعة البورصة المصرية
اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أم مهاب مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
هو السؤال ده صعب تحديده في ظل الظروف السياسية ولا مفيش سهم له التارجت ده؟؟؟؟؟
معلش أنا جديدة في البورصة ومعلوماتي عن الأسهم على قدي جداً. علشان كده خسرت كثير واتمنى تعويض الخسارة.
شكراً

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اختى الغاليه ام مهاب انا شفت السؤال بالجلسه وتعمدت عدم الاجابه وقلت هجاوبك بعدين اولا مفيش حاجه فى البورصه اسمها سهم وبعد 6 شهور يعمل 100% دى ارزاق يا ام مهاب والا لو فى سهم كده ومتاكد منه قوى هدخل انا وبلاها تنطيط واخد 100 % فى 6شهور يعنى 200% فى السنه دى تبقا فله اسواق المال والبورصات عموما متغيره الان وبدرجة سريعه يعنى مينفعش احتفظ بسهم واقول بعدج ستة اشهر او سنه ممكن اللى يعملهم فى شهرين ينزلهم فى يوم وده اللى بنشوفه دائما احنا بننتقى اسهم معينه وربنا بيكرم بقا زى عقاريه بنوك مهو عامل دلوقت 100% وفى حوالى شهر ونصف او اقل ده بقا الرزق من شهر ونصف تقريبا كان قر بال16 اليوم فوق ال34 امشى مع توصياتنا وربنا يكرم

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

نعتمد على الاحترافيه فى الاداء

مش عارف تشتغل وتكسب بنفسك انا ممكن اديرلك محفظتك لان ادارة المحفظة فن وبعد كل صعود قوى بلاقى ناس تقول مخدناش حاجة من الطلعة دى ده مش عيب السوق ده عيبك انت للاتصال 01110650781

الخبير2000 غير متواجد حالياً