عرض مشاركة واحدة
قديم 07-09-2011, 10:53 PM   #8102
خبيــر بأسـواق المــال
كاتب الموضوع : محمد على باشا المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 07-09-2011 الساعة : 10:53 PM
افتراضي رد: الأسهم النارية فى البورصة المصرية

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ماكجيفر مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
استاذنا الغالى انا قررت الا اتعامل فى سوق داخل المقصورة بصراحة وجع قلب تحليل فنى ، ومظاهرات وحاجة تقرف لذلك فقد قررت ان اعمل فى سوق خارج المقصورة وانا على يقين انك استاذ كبييييييييييير فى هذا السوق (وده برده مش معناه انك مش استاذ فى سوق الداخل وبورصة الفيل) وبغض النظر عن ان حضرتك سبق وان اوصيت بالمشروعات وسوهاج عند اسعار اقل من اشاشة بكتير
وانا لااخفى عليك اننى دخلت المشروعات وسوهاج باسعار 9.5جم و18جم و20جم
والحمدلله عملت جنى ارباح الاسبوع الماضى تحسبا لمظاهرات جمعة الامس
وما اريده تحد نقاط دخول جديدة للسهمين وهذه المخاطرة على مسئوليتى الشخصية واخيرا ارجو تحديد اسعار للدخول
شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... لك مني أجمل تحية .

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته ...الله يكرمك استاذى على الثناء ..

هابقى اكتب لك اسعار الشراء غدا..ان شاء الله

.على مسؤليتك الشخصية الكاملة ..

..يقول المثل السويدى ...لا تجدف مسافة طويلة حتى تستطيع ان

ترجعها سابحا ...

 


اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

أَعْلمُ أني لا أعْلمُ شيئا

سقراط

محمد على باشا غير متواجد حالياً

 

رد مع اقتباس