عرض مشاركة واحدة
قديم 07-09-2011, 11:03 PM   #8105
 

كاتب الموضوع : محمد على باشا المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 07-09-2011 الساعة : 11:03 PM
افتراضي رد: الأسهم النارية فى البورصة المصرية

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد على باشا مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته ...الله يكرمك استاذى على الثناء ..

هابقى اكتب لك اسعار الشراء غدا..ان شاء الله

.على مسؤليتك الشخصية الكاملة ..

..يقول المثل السويدى ...لا تجدف مسافة طويلة حتى تستطيع ان

ترجعها سابحا ...


ونرجع ليه ؟
ربنا يكرمنا دايما للأمام ...
لا تجدف للورااااء وأوقف خسارة عشان ترجع سابح ان شاء الله .
متأكد انه سويدى؟

 


اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

***BEBO*** غير متواجد حالياً

 

رد مع اقتباس