قديم 10-01-2011, 01:00 AM   #7401

الصورة الرمزية ahmed samir saleh

كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-01-2011 الساعة : 01:00 AM
افتراضي رد: اسهم كالنجوووووم فاستعد للهجووووووووووم

بالتعاون مع مجموعة البورصة المصرية
اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة magdy***** مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
اسناذ عاطف (عاشق مصر ) هو حضرتك عايش فى مصر فعلا ولافين بالضبط كل المسئولية تقع على المجلس العسكرى لانة هو اللى بيدير البلاد الان مش الشباب اللى نزل التحرير وقدم اكثر من الف(1000) شهيد طاهر ونقى وشريف وأحسن وأجرأ من ملايين مثلى ومثلكم ولكم كل الاحترام حفنة من المال خسرها المتعاملون فى البورصة جعلكم تصفون هؤلاء الفتية الشجعان بأنهم السبب لا يأخى الكريم السبب هو المجلس العسكرى الذى يتباطأ فى كل شىء سبق واعلن انة سيسلم السلطة خلال 6 شهور 0000000000000 ويستطيع ان يعيد الامن الى البلاد بقرار اعادة هيكلة الجهاز الامنى والشرطى وغيرة الكثير وانا لا احب ان اطيل عليكم اخى الكرىم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
في البدايه ارجو منكم قراءه الفاتحه لكل شهيد
اخي الكريم الشهداء الان في مكان احسن مليون مره مننا ومش محتاجين مزايده من احد ومش كل شويه حد يقول الشهداء الشهداء يارب نبقي زيهم ونبقي في نفس منزلتهم وربنا يوعدنا والحمد لله احنا فاكرنهم كويس
بس مش هانقعد نخرب في البلد والاعتصامات والاضرابات وكل لما حد بس يعترض نقول الشهداء
اللي بيحصل دلوقتي دا اسمه خراب بيوت مش البورصه انا بتكلم علي بعد كده في ناس فعلا مش لاقيه تاكل
الثوره ما قمتش علشان الاحزاب والانتخابات
وانت بتتكلم علي تسليم السلطه
قال يعني اللي هايجي مش هايعملوا معاه كده دي بقت ثقافه الناس عاوزين يناموا بصوا للبلد اللي بتقع مش الانتخابات والسلطه والزفت

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

ahmed samir saleh غير متواجد حالياً