قديم 10-06-2011, 02:51 AM   #7423

كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-06-2011 الساعة : 02:51 AM
افتراضي رد: اسهم كالنجوووووم فاستعد للهجووووووووووم

دعوة للاعتصام امام البورصة الاحد المقبل 9/10/2011
يا جماعة يظهر ان الحكومة دى وعلى رأسها وزير المالية الذين لا يفقهون شيىء عن الاقتصاد او البورصة مبتجيش الا بلوى الذراع والناس المحترمين محدش بيسأل فيهم لقد دمر ما تبقى من امل بكلامه الغبى والذى ينطبق عليه المثل الذى يقول سكت دهراً ونطق كفراً وعايز البيه يجيب استثمارات خارجية هتجليك ازاى يا غبى وبورصتك متدمره البيه ميعرفش ان البورصة مرأة الاقتصاد ....ما هو حاجة من الاثنين يا الراجل ده اتحط فى المكان الغلط يا بيشتغل لحساب ناس عاوزة تخرب البلد بدل ما مايساندنا البيه بيقول انا عندى حجات اهم من البورصة طب يا سيدى متقفلوها وتريحونا بدل من تعب اعصابنا وانهيارها الله يخرب بيتك على بيت اللى حتك فى المكان ده وأل ايه كانو بيقولو انه خبير فى الاقتصاد واحسن من الوزير اللى قبله.
ولذلك خليك ايجابى :
لو عايز ترجع حقك شارك يوم الاحد فى الاعتصام امام البورصة
لو عايز تقيل رئيس البورصة ووزير المالية ورئيس الرقابة شارك فى الاعتصام
لو عايز تطهر البورصة والرقابة من الفساد شارك فى الاعتصام
لو عيز تفوق المسؤلين اللى مش فاهمين حاجة شارك فى الاعتصام
لو عايز تخلى منصب رئيس البورصة بالانتخاب شارك فى الاعتصام
لو عايز تكون ايجابى مثل باقى قطاعات الشعب اللى اخذ اللى عايزة بلوى الزراع شارك فى الاعتصام
جميع قطاعات الدولة (المدرسين-موظفى النقل العام-عمال الرى-عمال النظافة-موظفى المساجد-موظفى ماسبيرو-عمال شركات النسيج-وباقى قطاعات الدوله كله بياخد حقه بلوى الذراغ وليس الاحترام والكلام .
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=1060332310
لذا يجب علينا جميعاً مستثمرى البورصة المشاركة الايجابية يوم الاحد يا ناخد حقنا ونشوف ايه اللى بيحصل يا نقفلها ونولع فيها ويعوض علينا ربنا.
الدعوووووووووووه عامة والرجاء نشرها وتوصيلها الى كل من تعرف على وجه السرعة
حفظ الله مصر من المتربصين بها اصحاب المصالح الخاصة

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

atef saber غير متواجد حالياً