قديم 10-14-2011, 08:26 PM   #644
خبير بأسواق المال
كاتب الموضوع : ياسر خطاب المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-14-2011 الساعة : 08:26 PM
افتراضي رد: اقوي اسهم المضاربات الاصلي

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طالب المغفرة مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
استاذ/ ياسر

لو سمحت أنا محفظتى حوالى 50 ألف كلها سيولة و هى كل ما معى و كنت عاوز اغتنم فرصة النزول الجامد فى الاسهم يا ريت ترشحلى سهمين أدخل فيهم من ( الشينى - القناة - نماء - أو أى سهم ترشحهولى يكون سريع الارتداد ) وممكن أدخلها على كام

و ايه رأى حضرتك أدخل بالمبلغ كله فى سهم واحد او أقسم المبلغ على سهمين او ثلاثة أو أترك جزء سيولة
يعنى من الاخر ماذا تفعل لو كنت مكانى ؟
أنا لغاية دلوقتى لسه مادخلتش فى أثناء اليومين اللى فاتوا يا ترى أشترى الأحد القادم و له استنى ترييحة للسوق
و آسف على الإطالة و جزاك الله خيرا

السلام عليكم
باشا المحفظه تقسمها اربعه اجزاء الربع سيوله دايما لاقتناص الفرص
والباقي تشتغل في السوق والشراء علي مراحل وانا ذكرت في القايمه الجديده اسهم كتير وكلها تحركت بنسبه كبيره اختار منهم 3 اسهم وتابع معانا واللي جري متجريش وراه عشان المفروض تبيع علي المقاومات وتشتري علي الدعوم وممكن سهمين داخل وسهم خارج المقصوره وانتظر طبعا السوق جري شويه لما يهدي اشتري وراقب الاسماعيليه للتطوير العمراني الجديده والشرقيه والمجموعه النونو ولكح وشيني وربنا يكرمك وتحياتي لك وكان في فرص من اسبوع في لكح وقلنا عليها واي جديد بنقوله علي طول

جميع النقاط داخل القايمه تابع وشوف دعوم مقاومات ايقاف خساير

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

ياسر خطاب غير متواجد حالياً