قديم 10-16-2011, 10:04 PM   #7526
خبيـــر بأســواق المــال

الصورة الرمزية الخبير2000
كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-16-2011 الساعة : 10:04 PM
افتراضي رد: اسهم كالنجوووووم فاستعد للهجووووووووووم

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohab hafez مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
أعتقد أنه قد إقتربنا من جنى أرباح وشيك

وخاصة إن أسعار معظم الأسهم صعدت بنسب تتراوح من 10% إلى 20% من أقل أسعار لها يوم الإثنين الماضى ............. بمعنى إن المؤشر كيس 30 ممكن تكون مقاومته 4350 على الأكثر .

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

مرحبا استاذ مهاب اديلك فترة مش معانا بس طبعا انا باعذر الناس كلها للتغيب حتى نفسى وكلامك مظبوط من ناحية جنى ارباح فى الاسهم التى صعدت ما بين 10 الى 20% خصوصا فى هذا السوق الذى يريد الخروج من الشرنقه ومازال مريض وفى مراحل التعافى واللى يلاقى ارباح وميجنيش يبقا غلطان لذلك انا اوصى الان باسهم لم تلقى حظها فى الصعود بعد وفى مراحل التجميع وطبعا الحرص واجب يعنى فى تلك المرحلة يجب الحذر لا نتفائل مطلقا ولا نتشائم مطلقا ايضا كسبان والسوق بيجنى اجنى معاه ماقفش اتفرج واهدا شويه واتروى فى الشراء وان شاء الله ربنا يصلح الاحوال

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

نعتمد على الاحترافيه فى الاداء

مش عارف تشتغل وتكسب بنفسك انا ممكن اديرلك محفظتك لان ادارة المحفظة فن وبعد كل صعود قوى بلاقى ناس تقول مخدناش حاجة من الطلعة دى ده مش عيب السوق ده عيبك انت للاتصال 01110650781

الخبير2000 غير متواجد حالياً