قديم 11-14-2011, 01:57 PM   #7998

كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-14-2011 الساعة : 01:57 PM
افتراضي رد: اسهم كالنجوووووم فاستعد للهجووووووووووم

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الخبير2000 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
كلامك مظبووووووووووووط وهبن العقل وطبعا الاحوال المنيله للبلد هى العامل السلبى الان بالنسبة للبورصة ومش عارف بجد هل هذا الشعب من صنع الثورة وهل هذه ثورة حقيقية ام ماذا فلو كانت ثورة حقيقة من اناس شرفاء حريصين على مصلحة الوطن اين هم الان هم جالسون فى اجتماعات مستمره عشات الانتخابات لان كل واحد فيهم عايز حته من التورته عايز مصلحته وبس فين بقا مصلحة البلد فين الذهد فى السلطة والمناصب فين الشعارات التى اطلقوها منذ قيام من يطلقون عليها ثورة لقد فقد الحدث معناه السامى وتجول الى بلطجة وطمع وبعد عن الدين وتعاليمه ومن الواضح اننا تخلصنا من 100 او 200 حرامى لنقع فى ايدى ملايين من الحرمية للاسق الشديد ولكى الله يا مصر

والله يابن بلدى دى كانت ثورة بكل معانها الجميلة...انا رحت ميدان التحرير مرتين..وانا باعتبرهم من الايام الجميلة فى عمرى..اللى شوفته عمرى ما هنساه...شباب زى الورد صوت وصورة...ملامح مليانة امل واصرار ما له مثيل...هتافات طالعة من حناجرهم تتسجل فى كتب التاريخ..كنت فرحانة بيهم اوى...نسيت نفسى وكنت باهتف معاهم والله وعيونى مليانة دموع...دموغ فرحة...كنت فاكراها بتودع دموع المرارة والالم من الماضى الاليم...كان اخواتى واولادهم واولادى كانو مندهشين منى ...بئ دى اختنا ..بئ دى امى بئ دى خالتو وعمتو..الخجولة اللى صوتها ما بيطلعش...كلهم صورونى للدكرى..والله كنت باحس المراكب فى النيل بترقص والامواج بتزغرد ..والارض رطبة من تحت ارجلهم...واقسم بربى شوفت الغيم فى عز الصيف مضلل غليهم..وقسم تانى شوفت الحمام مالى سماء الميدان...والكل كبر وهلل..ايوة كانت ثورة..وثورة ربانية...للاسف خدها الغراب وطار...وللحديث بقية

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

dr.hoda غير متواجد حالياً