قديم 11-14-2011, 02:37 PM   #8000
خبيـــر بأســواق المــال

الصورة الرمزية الخبير2000
كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-14-2011 الساعة : 02:37 PM
افتراضي رد: اسهم كالنجوووووم فاستعد للهجووووووووووم

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr.hoda مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
والله يابن بلدى دى كانت ثورة بكل معانها الجميلة...انا رحت ميدان التحرير مرتين..وانا باعتبرهم من الايام الجميلة فى عمرى..اللى شوفته عمرى ما هنساه...شباب زى الورد صوت وصورة...ملامح مليانة امل واصرار ما له مثيل...هتافات طالعة من حناجرهم تتسجل فى كتب التاريخ..كنت فرحانة بيهم اوى...نسيت نفسى وكنت باهتف معاهم والله وعيونى مليانة دموع...دموغ فرحة...كنت فاكراها بتودع دموع المرارة والالم من الماضى الاليم...كان اخواتى واولادهم واولادى كانو مندهشين منى ...بئ دى اختنا ..بئ دى امى بئ دى خالتو وعمتو..الخجولة اللى صوتها ما بيطلعش...كلهم صورونى للدكرى..والله كنت باحس المراكب فى النيل بترقص والامواج بتزغرد ..والارض رطبة من تحت ارجلهم...واقسم بربى شوفت الغيم فى عز الصيف مضلل غليهم..وقسم تانى شوفت الحمام مالى سماء الميدان...والكل كبر وهلل..ايوة كانت ثورة..وثورة ربانية...للاسف خدها الغراب وطار...وللحديث بقية

مع احترامى الشديد يا دكتوره لكلامك فين الناس دى الان مش بردو هما عملو ثورة عشان خاطر البلد والان البلد تضيع مش بردو من الواجب يقفو زى موقفو وعملو ثورة والا متبقاش ثورة بقا لما يعملوها عشان ينقذو البلد والبلد دلوقت بتضيع فين هما بقا؟ اظن ده سؤال وجيه لازم اقوله لكن لما البلد تضيع بعد ثورة المفروض انها نضفت البلد وهما يقفو ساكتين تبقا مكنتش ثورة ولكى الله يا مصر والسلام عليكم

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

نعتمد على الاحترافيه فى الاداء

مش عارف تشتغل وتكسب بنفسك انا ممكن اديرلك محفظتك لان ادارة المحفظة فن وبعد كل صعود قوى بلاقى ناس تقول مخدناش حاجة من الطلعة دى ده مش عيب السوق ده عيبك انت للاتصال 01110650781

الخبير2000 غير متواجد حالياً