عرض مشاركة واحدة
قديم 11-21-2011, 03:47 PM   #9879
كاتب الموضوع : محمد على باشا المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-21-2011 الساعة : 03:47 PM
افتراضي رد: الأسهم النارية فى البورصة المصرية

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hosam77 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
انت بتهرج !!!!!! بعد الناس ما تكتتب فيه ب20 جنيه جاى دلوقتى تقول بدله !!!!!!!!!!!!!السهم ده فى قاع تاريخى و ان شاء الله هيجيب سعر الاكتتاب

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
يا أخى عيب كده والله
قديما قالوا اللفظ سعد
والمثل بيقول :
لسانك حصانك وان هنته..هانك
والنبى عليه الصلاة والسلام قال:
الكلمه الطيبه صدقه

يعنى يا أخى بعد كل المساعدات التى يقدمها الاستاذ / على يوسف
الانسان المحترم ذو الخلق الرفيع والادب الجم تقول له هذا اللفظ
يا أخى شوف اى سهم فى محفظتك و100% هتلاقى الكل خسران
الاستاذ على بيقول نصيحه !!!وانت داخل المنتدى والمجموعه , غرقان بتدور على نصيحه بعد الدمار الذى حدث للجميع ولسه كمان . مش عجباك النصيحه أغلق الباب!!!
اغلق المنتدى!!!!
اغلق الكمبيوتر !!!! وأدخل أشرب كوب عصير ليمون وروق دمك.
انت مكتتب !!يعنى كسبان فى السهم قبل الاكتتاب كويس!!!
انما هو الطمع يا صديقى!!!!!!
وهى صفه نكتسبها جميعا من البورصه!!
بس الطماع هتلاقى مستنيه نصاب وهو الميكر....
وأحوال البلد زى الزفت والبلد بتولع
وربنا يسترها وتعدى الايام دى على خير ...يارب
يبقى اخيرا الاحترام المتبادل بين الجميع خبراء ومحللين واداره واعضاء وزوار...
الاحترام هو الباقى ياأخى الفاضل
راجع نفسك فى مشاركتك وفيما قلته, ولفظك الجارح لانسان شهم
وشجاع وقمه فى الادب وما أسهل أن يرد ويكيل ب......
كلنا يا أخى فى مركب واحد وشبعانين خساره ويمكن نكون أكثر
بكثير .
استغفر الله العظيم فإن الاستغفار يجلب الرزق.

أستغفر الله العلى العظيم الذى لا إله إلا هو الحى القيوم وأتوب اليه

 


اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

m afify غير متواجد حالياً

 

رد مع اقتباس