قديم 11-24-2011, 02:50 PM   #9913
خبيــر بأسـواق المــال
كاتب الموضوع : محمد على باشا المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-24-2011 الساعة : 02:50 PM
افتراضي رد: الأسهم النارية فى البورصة المصرية

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسين الاسكندران مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
وبعدين استاذ على ميكر كيما حبسنا نازل تلطيش فينا المحفضه كلها راحت ده ميكر ميعرفش ربنا ومعندوش رحمه ربنا يسترها الظاهر ان المحفظه هتصفر حسبي الله ونعم الوكيل

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد على باشا مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
والله ياحاج حسين الواحد بيفكر جديا انه يروحلهم اسوان ونجمع الناس

اللى انضحك عليها فى اكتتاب كيما ..ونعتصم هناك ...

ده كده خراب بيوت ...حسبى الله ونعمى الوكيل

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد على باشا مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
انا هاروح المقر الادارى لشركة كيما بالقاهرة ..للأستفسار عما يحدث للسهم ...وهل

توجد احداث جوهرية ام لا ...طالما هيئة الرقابة مش بتتحرك ...

وهابقى اقولكم اللى حصل

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khalidamt مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]

والله يا استاذ علي حاجة تحزن دول خسرونا الجلد والسقط ربنا ينتقم منهم
والسبب اعتقد الاكتتاب الثاني كل اللي دخل فيه بيبيع وهو مش خسران حاجة السهم واقف علية ب 5.05 ج واعتقد الميكر هو اللي اخد معظم الكمية واللعب فيها كان علي كبير
لا نملك الا ان نقول حسبنا الله ونعم الوكيل

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسين الاسكندران مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
استاذ على المحترم خسارتى في كيما تعدت 80 الف والمحفظه كلها فيها ومش عارف ابيع سهم واحد تفتكر ما العمل مع هذا الميكر المجنون

انا ذهبت بالفعل ياصديقى العزيز الى المقر الادارى لشركة كيما بالقاهرة

وطبعا عن علاقلت المسؤلين واحد فى اجازة والتانى فى اسوان وسألت

عمن ينوب عنهم ...وكان رده على هبوط السهم ..ان السووق مش حلو ..

فقلت له ان السهم يهبط فبل السووق ..والسهم يهبط اشد من السووق

فهل الشركة ولعت ولا حصل فيها ايه ..فقال لم يحدث شيئا ..والشركة

شغالة عادى ...قلت له وماسر الملايين التى يتم عرضها كل يوم ..ولم

يرد ..لنا الله ..وحسبى الله ونعم الوكيل

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tito40 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
صباح الخير يا استاذ على ويوم سعيد
حبيت اقولك على سعر كيما النهارده 11.05 علشان ما تتعبش نفسك وتفتح الشاشه

صباح خيرات استاذنا ...ويوم سعيد على الجميع ان شاء الله

لا ...سعر كيما خلاص انا بقيت عارفه قبلها بيومين ...ربنا يكرم والمعادلات

اليوسفية تنجح ويرد من المنطقة مابين ال 8.50 الى ال 10.50 ...

وبعدين يا استاذ على هو ناوي يوصله 3 جنيه علشان الحراميه يدخلو يشتروه ونكون احنا فلسنا هي دى شركات الحكومه اللى دخلنا فيها علشان مصلحه البلد اما اللبلد مش خايفه على فلوسنا احنا هنخاف عليها ازاى ربنا المنتقم الجبار على كل من سرق فلوسنا والله المخلف

لا ..مش هايوصل للأسعار ديه ...ان شاء الله ...هو زى ماقلت عنده منطقة

من 8.50 الى 10.50 ...يرد منها ...واعتقد انه هايصفر مش اقل من 4

جلسات فووق ان شاء الله ..البيه بيلعب ...خليه يلعب هو عنده اكتتاب

تانى يبقى يدور على حد يدخله اكتتاب

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tito40 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
انا معاك فى شراه فى النقط ده ان شاء الله لانه نازل من 26 جنيه وربنا يكرمنا ان شاء الله

والله ياستاذ علي حضرتك اللي مصبر الواحد انا حاسس ان فلوس العيال ضاعت الواحد مش قادر يسامح نفسه على هذا ولك منى جزيل الشكر على بث روح التفاءل

فينك ياستاذ على بالله عليك خليك معانا في كيما حتى الخروج منه فى سلام

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khalidamt مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
مبرووووووووووووووووووووك ارتداد كيما
اخيرا

واخيرا فعلها كيما اللهم لك الحمد

الله يبارك فيك ....الحمد لله

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasser200033511 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
افندينا هل نشترى كيما غدا ان شاء الله وانا عندى محفظة اسعارها عاليه جدا مش عارف اعمل فيها اىه وهى المنصورة للدواجن على 29 والقومية للاسمنت على 22.50 ةالعبوات على 28 ومودرن على 3.75 وبالم على 2.45 هلى حضرتك ممكن تساعدنى على التصرف وجزاك الله عنا الف خير

ايه رايك استاذ على فى كيما الخساره كبيره

بصراحة انا بعت نص الكمية ..وقلت اخد بالم هيلز ..شكلها عجبنى .وحملت

خسارة الكمية كلها على النص اللى باقى ...وهابقى ارجع كيما تانى

..هانعمل ايه ..

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شريف11 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
محمد على باشا
اشتريت كيما على 12.20
اية رايك ابيع النهاردة ولا اية
وطبعا انا معاكم فى الخطة بس ملحقتش اشترى الشرقية امس
ربنا يسهل النهاردة
شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... لك مني أجمل تحية .

كلام ومشاركات مكتوبة باللغة العربية ..وليست الهندية !!!!!!!...يتبع

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

أَعْلمُ أني لا أعْلمُ شيئا

سقراط

محمد على باشا غير متواجد حالياً