عرض مشاركة واحدة
قديم 12-18-2011, 01:30 PM   #10633
مشرف قسم التحليل الفني والمالي والمتابعة اللحظية
 

كاتب الموضوع : محمد على باشا المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-18-2011 الساعة : 01:30 PM
افتراضي رد: الأسهم النارية فى البورصة المصرية

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد على باشا مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
نفسى افهم محاكمة عادلة ايه لمبارك وعصابته ..

ياريت يتم اعدامهم رميا بالرصاص ..

ونشوف بعد كدة البلد هاتتعدل ولا لأ

واعتقد انها هاتتعدل

انا معاك في الموضوع ده وكده كده الفلوس اللي بره مش رجعه تاني


اعدم وخلص وريح البلد

المثل بيقول اقطع عرق وسيح دم .... ( بلاش رغي كتير وهلك على الفاضي )

 


اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

ahmademam غير متواجد حالياً

 

رد مع اقتباس