قديم 01-29-2012, 08:35 PM   #8571
خبيـــر بأســواق المــال

الصورة الرمزية الخبير2000
كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 01-29-2012 الساعة : 08:35 PM
افتراضي رد: اسهم كالنجوووووم فاستعد للهجووووووووووم

بالتعاون مع مجموعة البورصة المصرية
اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة (((صبور))) مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتهأستاذنا وخبيرنا الاستاذ الغالي العزيز القريب من قلوبنا جميعا / الاستاذ وليد حبيت اسلم عليك لانك والله وحشني بس يا ريت تكون فكرني

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اخى وحبيبى الغالى صبووووووووووور والله وحاشنى جدا واجمل شىء انا كسبته من البورصة ان بقا لى صداقات قوية بناس كتير عمرها سنين وسنين وما احلى من ذلك وانا على فكره ذاكرتى قوية جدا والحمد لله ولا انسى احدا حتى طريقت كتابة اسمك لما انسها وكتبتها كما كنت اكتبها سابقا حتى تعلم انا غيابك لم ينسينى شخصكم الجميل ومازلت فى القلب ونتمنى تواجدك الدائم فالاموال زائله والمصالح زائله ولكن يبقا شىء فى القلب حب فى الله

واعتذر اليوم يا جماعة عن عدم تركيزى بالجلسة لانى للاسف حضرت اليوم لقيت الويندوز ضارب وللاسف الى تى بتاع الشركة كان غائب اليوم فطبعا استعدت عملى القديم حيث اننى سوفت وير قديم وبدات الاصلاح وهذا ما شتت تفكيرى اليوم فعذرا اخوتى الاحباء وساكون معكم اليوم تعويضا عن الصباح

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

نعتمد على الاحترافيه فى الاداء

مش عارف تشتغل وتكسب بنفسك انا ممكن اديرلك محفظتك لان ادارة المحفظة فن وبعد كل صعود قوى بلاقى ناس تقول مخدناش حاجة من الطلعة دى ده مش عيب السوق ده عيبك انت للاتصال 01110650781

الخبير2000 غير متواجد حالياً