عرض مشاركة واحدة
قديم 02-01-2012, 01:58 AM   #11835
كاتب الموضوع : محمد على باشا المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 02-01-2012 الساعة : 01:58 AM
افتراضي رد: الأسهم النارية فى البورصة المصرية

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sensen مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
ايه هوه السهم المصيبة ده يا افندينا عشان انا بكرة مش موجود قدام الشاشة عشان اتصل بالتريدر انفذ من بره بره ولا ده سر

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا شرحك ياغالى مش موجود غدا
أمام الشاشه لان عندى مشوار مهم
ومعاك فى طلبك
على الاقل مع بداية الجلسه معالى أفندينا وكل واحد يحدد سعر الدخول حسب حالة السوق ورؤية كل واحد..
كل يوم نقول السوق هايريح ,علشان نفقدر ناخد حاجه من اللى بعناها
ومش عارفين...
السوق عامل زى المثل اللى بيقول : (خالف تعرف )
موفق بإذن الله ... لك مني أجمل تحية .

 


اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

m afify غير متواجد حالياً

 

رد مع اقتباس