قديم 02-14-2012, 10:06 PM   #8965
خبيـــر بأســواق المــال

الصورة الرمزية الخبير2000
كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 02-14-2012 الساعة : 10:06 PM
افتراضي رد: اسهم كالنجوووووم فاستعد للهجووووووووووم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

السهل الممتنع هنا فقط ورغم تشاؤم الكثيرين من السوق وخروجهم منه منذ فترة بعيده اصررنا نحن بفضل الله تعالى ان السوق كويس وسيصعد بعون الله حتى لو نزل شوية بعد شرانا وهذا كان من اكثر من شهر مضى قبل يوم 25 يناير لو فاكرين عندما قلت من خارج السوق ينتظر لبعد 25 يناير وبعد مرور يوم 25 يناير بخير والحمد لله اكدنا على نظرتنا فى السوق وبدأنا تكوين مراكز شرائيه فى اسهم كثيرة وانتقينا اسهم تتعلق بالمؤشر فى البداية مثل طلعت مصطفى ومصر الجديده وبايونير ثم انطلقنا وبقوة الى اسهم المضاربات وقبل الجميع وانتقينا الجيزة العامة للمقاولات ثم عقاريه بنوك فاكهة السوق ومعنا من 18.50 وكل شويه كنت بقول انا مصر على السهم الى ان وصل اليوم الى 26.54 ثم فوديكو فى 10 جنيهات ثم كيما فى 10 ثم الماليه فى 10 ساعت منفذت الفوليوم بتاعها الكبير من كام جلسة ثم انفردنا بالملتقى وكانت تسويتنا اليوم من 33 اليوم يصعد وبقوة ليحقق 39.50 وصواريخ عابره للقارات والمجموعة النونو فى 11 جنيه ووصلت اليوم الى ما فوق ال14 وكتير كتير واخرنا كان الشمس اليوم فى 3.25 وصفرت بعون الله 3.39 والجاى اعنف وافضل بأذن الله تعالى

ونحمد الله اننا استطعنا ان نكون عامل مؤثر وان يستفيد من مجهودنا الجميع ولا نبغى غير دعواتكم لنا فقط وزان يصلح الله حالنا واحوالكم جميعا والله الموفق

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

نعتمد على الاحترافيه فى الاداء

مش عارف تشتغل وتكسب بنفسك انا ممكن اديرلك محفظتك لان ادارة المحفظة فن وبعد كل صعود قوى بلاقى ناس تقول مخدناش حاجة من الطلعة دى ده مش عيب السوق ده عيبك انت للاتصال 01110650781

الخبير2000 غير متواجد حالياً