قديم 02-15-2012, 10:26 AM   #8972
خبيـــر بأســواق المــال

الصورة الرمزية الخبير2000
كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 02-15-2012 الساعة : 10:26 AM
افتراضي رد: اسهم كالنجوووووم فاستعد للهجووووووووووم

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohab hafez مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
مساء الخير يا خبير

أنا معاك إن السوق سوف يواصل تألقه وإزدهاره

ولكن إلى متى

لما نلاقى الكل بيرتفع ما عدا أسهم شركات المطاحن فهى أخر أخر أخر ....... من يتحرك فى السوق ويكثر كلام كل من هب ودب ويتحدث عن السوق ومستهدفات خيالية سوف تصل إليها أسعار الأسهم

إذن الذكى من يراقب بشدة كل ذلك ويحاول يخرج بمكسب كويس لينتظر وخاصة قرب محاكمة نجيب سويرس بتهمة إزدراء الأديان بداسة الشهر القادم لعنه الله ولعن أمثاله .

حاجة تانية أحب أقولك عليها وهى ......... ما رأيك فى سهم أسمنت سيناء ؟؟؟؟؟ وهو معودنا كل سنة بطفرة سعرية قوية فى مثل هذه الأوقات من كل عام .......... فهل بفعلها هذا العام ؟؟؟؟

اهلا مهاب بك كلامك مظبوط يا باشا بس فى بعض الملاحظات مفيش حاجة اسمها اسهم بتطلع فى اخر الطلعه زى المطاحن واللى يثبت كلامى هذاان المطاحن تقريبا قبل الثورة كانت شغاله مضاربات فى وقت معين وقبل كده كانو بيقولو النسيج اخر قطاع بيطلع وانا لا اؤمن بهذا الكلام وموضوع ناس بتدى اسعار خيالية فى الاسهم اظن الناس عرفت مين الصح ومين الغلط وانا هذاالاسلوب لا يفيد وانا بامشى مع السهم واحده واحده واهم شىء اوعا تسيب سهم كسبان فيه ينزل ويكسر سعر شراك بيع اول متلاقيه بيعكس الاداء علطول واكسب وبعد كده ربنا يحلها والفرص كتير منغلطش غلطت زمان ونامل اكثر من اللازم اما عن اسمنت سيناء فالسهم معروف ولا غيار عليه وكبون محترم ومهما بينزل بيصعد بقوة

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

نعتمد على الاحترافيه فى الاداء

مش عارف تشتغل وتكسب بنفسك انا ممكن اديرلك محفظتك لان ادارة المحفظة فن وبعد كل صعود قوى بلاقى ناس تقول مخدناش حاجة من الطلعة دى ده مش عيب السوق ده عيبك انت للاتصال 01110650781

الخبير2000 غير متواجد حالياً