قديم 03-14-2012, 12:48 PM   #9675
خبيـــر بأســواق المــال

الصورة الرمزية الخبير2000
كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 03-14-2012 الساعة : 12:48 PM
افتراضي رد: اسهم كالنجوووووم فاستعد للهجووووووووووم

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أم مهاب مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
حضرتك عندك حق جداً
هو ليه التوصية عند الشراء بنحدد سعر الشراء بالقرش والمليم وفي البيع مش بنعرف حتي نبيع في حدود كام حتي لو فيه مكسب قليل
أنا مش بعرف اعمل تريدات ومش عارفة هل هيكون فيه استمرار صعود ولا هيقف وينزل تاني. ولما بسأل ابيع على كام يقولك أنت وقناعتك. ولما ابيع بقناعتي القليلة ، يهلل لما السهم يكمل صعود ويقول احنا شاريين من زمان علي اسعار كذا وكذا . ولو مابعتش بعشم اعوض شوية من الخساراااااات السابقة ينزل السهم ، وساعتها يقولي مابعتيش ليه لما كان بكذا وكذا.
على فكرة أنا لو بفهم بورصة زي حضراتكم مكنتش استنيت آرائكم.
أرجوكم فيدوني في البيع زي افادتكم في الشراء . افادكم الله وزاد لكم نعمته بالمعرفة واثابكم خيراً
ولكم جزيل الشكر وربنا يعوض علينا كلنا

بص يا باشا فى البيع السهم فنيا بيبقا ليه مستهدفات ومش شرط كل المستهدفات تتحقق يعنى مثلا صهم اشتريناه ب 10 جنيه وقبنا رايح الى 11.50 ثم 12.50 وابتدى يطلع وراح 11 وابتدى الاداؤ يبقا سىء المفروض عليك ايه تنتظر ال11.50 لا بيع يا باشا وانت كسبان لان التحليل الفنى مجرد توقع مش خقائق ثابته لو تحدد هامش ربح ليك عند الشراء ولما يعمل السهم ربحك تبيع من غير متبص على الناس اللى بتقول رايح ومش رايح انت المهم تكسب وبس وتخطف مكسبك عشان كده من الصعب حد بقولك بيع بكذا لان السعر ممكن ميجيش وانت منتظر السعر اللى قال عليه

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

نعتمد على الاحترافيه فى الاداء

مش عارف تشتغل وتكسب بنفسك انا ممكن اديرلك محفظتك لان ادارة المحفظة فن وبعد كل صعود قوى بلاقى ناس تقول مخدناش حاجة من الطلعة دى ده مش عيب السوق ده عيبك انت للاتصال 01110650781

الخبير2000 غير متواجد حالياً