قديم 03-28-2012, 12:41 PM   #9866
خبيـــر بأســواق المــال

الصورة الرمزية الخبير2000
كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 03-28-2012 الساعة : 12:41 PM
افتراضي رد: اسهم كالنجوووووم فاستعد للهجووووووووووم

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة osamma amar مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
الاخوة بتوع توصيات عقارتوف ومولوتوف وعفريتوف اللى بيعرفو يقرو شاشه والسوق طالع وللاسف ما بيعرفوش يشمو السوق وهو نازل وبردو وهو نازل بيدو توصيات شرا لماخربو بيوت الناس واغرب شى انه يعؤرف يدى لك توصيه انك تاخد سهم فى لحظه وسوق لكن ما يعرفش يقرا السوق والشاشه ويحس ان السهم اللى ادى توصيه فيه هيغور فى داهيه هوب تلاقيه اختفى والقطه كلت لسانه وما نسمعش عنه اى خبر ولا صوت الا لما السوق يعاود الصعود ويطمن ان السوق خلاص صحح فهو يصحصح تانى ويرجع بالتوصيات الخايبه بتاعته تانى وحسبنا الله ونعم الوكيل

الهقاريه بنوك يا باشا توصياتنا كانت فى 18.50 والكلام موجود وقبل ان تصعد وكنت بقول ساعتها انا مصر على السهم ولما كنا بنقول عليه فوق كان بينزل يريح وبنقول شراء وبيطلع تانى وكان المفروض فى صعود السهم البيع وفى تحليل فنى للسهم يا باشا كنت كل شوية بنزله وطبعا لو حضلاتك تابعت تحليلى للسهم كنت هتعرف ان كسر ال24.50 خروج من السهم لانى قلت هيريخ الى 22.50 وكسرها يروح 21 والحمد لله مش بنختفى ابدا ولا والسوق نازل ولا والسوق طالع ومش انا بس اللى بوصى يا باشا والناس مش بتقرالى انا بس بتقرا لكل الناس وانا مش باخد اجر من حد على عملى ولا بقول لحد تابعنى انا بس وفى المكسب مش باخد من حد حاجة وكلامى او كلام غيرة غير ملزم لاحد ومش عيب اى حد لانه مش متحكم فى الوضع السياسى للبلد وشكرا اخى الفاضل

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

نعتمد على الاحترافيه فى الاداء

مش عارف تشتغل وتكسب بنفسك انا ممكن اديرلك محفظتك لان ادارة المحفظة فن وبعد كل صعود قوى بلاقى ناس تقول مخدناش حاجة من الطلعة دى ده مش عيب السوق ده عيبك انت للاتصال 01110650781

الخبير2000 غير متواجد حالياً