قديم 04-10-2012, 11:27 AM   #10062
خبيـــر بأســواق المــال

الصورة الرمزية الخبير2000
كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 04-10-2012 الساعة : 11:27 AM
افتراضي رد: اسهم كالنجوووووم فاستعد للهجووووووووووم

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alshrkawy مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
الله يكون فى عونك

وقت الشراء تلاقى التوصيات والتهليل ووقت الخسارة ولا حد هيسأل فيك

مش هنا بس ولكن فى اى مكان

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

يا استاذى العزيز انا موجود كل يوم وبرد على كل الاسئلة وعمرى متغيبت ابدا الا لو كنت مريض مثلا او مسافر والكل يعلم انى متواجد دائما لسبب بسيط لانى بحاول اساعد ليس الا واللى المغروض الكل يفهمه ان اى حد طبعا ان صدقت نواياه هو بيوضح وجهة نظر ورايه غير ملزم لاحد يا اخى ومش بياخد منك اجر على ذلك يبقا اساسا لو موجود او مش موجود المفروض لا يوجه اليه اللوم الكلام ده لما يكون بياخد منك اجر يبقا ساعتها تلومه براحتك والخسارة لما بتيجى بتصيب الكل يعنى متفتكرش ان اللى بيوصو دول او المحللين دول ناس عباقره ومبيخسروش لا والله كلنا واحد وفى بعض الاحيان السكوت بيكون ابلغ من الكلام ولو متابعنى من زمان ان قولت من فترة كبيرة جدا احنا فى اوضاع صعبة جدا ولو مش قدها تخرج وتنتظر لبهد الرئاسة ولما الاوضاع تبقا صعبة ومش مفهومة واى كلمة ممكن تضرك ولكن نحن متواجدون يوميا لان الموضوع مش موضوع شغل فى المقام الاول بالنسبة لى الموضوع اولا صحبة وتعاون واسرة ثانية لى ويعلم الله انى صادق فى كل كلمة اقولها وربنا يعدل الاحوال

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

نعتمد على الاحترافيه فى الاداء

مش عارف تشتغل وتكسب بنفسك انا ممكن اديرلك محفظتك لان ادارة المحفظة فن وبعد كل صعود قوى بلاقى ناس تقول مخدناش حاجة من الطلعة دى ده مش عيب السوق ده عيبك انت للاتصال 01110650781

الخبير2000 غير متواجد حالياً