قديم 04-18-2012, 12:39 PM   #10136

كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 04-18-2012 الساعة : 12:39 PM
افتراضي رد: اسهم كالنجوووووم فاستعد للهجووووووووووم

(من الغباء السياسى ما يفعله الاخوان واتهامهم اللجنة الرئاسية بالتزوير طبمانتوقلتو مش هنرشح حد للرئاسة ورشحتو وخلفتو الوعد هوده من الدين بردو وفقدتو بذلك المصداقية وكمان عارفين مسبقا ان الشاطر هيترفض عشان كده نزلتو مرسى طب لما الشاطراترفضزعلتوليهبقا مانتوعارفين ونيجى كمان لابو اسماعيل يا راجل يا بتاع الدين يا سلفى اسما وانت اخوانى اساسا وياسر البراهامى فضحك وقال هو استقال من الاخوان قبل الانتخابات بيوم وده اساسا معروف ليه عشان الراجل ملوش ثقل فى جماعة الاخوان والاخوان قالو مش هيقدمومرشح للرئاسة والراجل هيموت ويرشح نفسه فانضم للسلفيين يعنى لا دين ولا يحزنون انت بتلعب سياسة والا يلعب الدح ميقولش ...... وبلاش بقا تشدق بالدين انت لا هامك فتنة تحدثولا بلد تبوظ ولا امة تتفكك انت كل همك الكرسى وبس وبتفقد مصداقيتك بردوزى الاخوان ومش هنرشح اى حد ينتمى لاى تيار اسلامى واظن عرفت يا شعب دول عايزين ايه كراسى وبس وهيحكمونا زىالنظام السابق والعن كمان وابو اسماعيل دليل من دلوقت وقبل مياخد اى منصب اديكم شايفين تصرفاته احكمو انتو بقا وتقعدو بالعافية)..انتهى كلام الخبير2000.
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=1060417373
السلام عليكم. "ما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد" حضر اجابتك فلابد من سؤالك عما قلت امام الله يوم يقول الكبار من الانبياء والرسل: نفسي نفسي..لا أسأله اليوم إلا نفسي.

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

hemsho59 غير متواجد حالياً