قديم 04-19-2012, 10:44 AM   #10145
خبيـــر بأســواق المــال

الصورة الرمزية الخبير2000
كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 04-19-2012 الساعة : 10:44 AM
افتراضي رد: اسهم كالنجوووووم فاستعد للهجووووووووووم

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زياد 27-6 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
أستاذ وليد

انا أحبك

يا ريت بلاش تخوض في كلام خاطئ لا تعرف عنه شيء لأنه واضح من كلامك انك لا تعرف أي شيء عن الأستاذ حازم أبو اسماعيل وكل ما تعرفه عنه هو أكاذيب التليفزيون
ياريت تكلف نفسك وتسمع لقاءات الشيخ حازم قبل الثورة بسنوات لتعلم من هو الشيخ حازم

الظلم حرام
لا تظلم أحد وأنت لا تعرف عنه شيئاً

يا استاذى العزيز فى الحقيقة انا لم اسمع عن حازم ابو اسماعيل مسبقا بس انا باحكم الان على شخص اسلامى ومثقف ومتدين وعالم من علماء الدين على ما اسمع وسلفى ويكفينا قول الشيخ الشعراوى امام هذا العصر والرجل الفاضل الذى لا يختلف عليه اثنين ولا مسلم ولا مسيحى حتى عندما قال اذا رائيتم رجال الدين يستميتون فى طلب السلطة فلا تولوهم وشكرا ولكل شخص رايه الذى يحترم وهذا كان رايى واظن رايى فى الاخوان هو راى الجميع الان ورايى محسوب على انا فقط وربنا يديم المحبة ويوئد الفتنة ويعلى كلمة الحق

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

نعتمد على الاحترافيه فى الاداء

مش عارف تشتغل وتكسب بنفسك انا ممكن اديرلك محفظتك لان ادارة المحفظة فن وبعد كل صعود قوى بلاقى ناس تقول مخدناش حاجة من الطلعة دى ده مش عيب السوق ده عيبك انت للاتصال 01110650781

الخبير2000 غير متواجد حالياً