قديم 05-29-2012, 09:02 AM   #13966

كاتب الموضوع : محمد على باشا المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 05-29-2012 الساعة : 09:02 AM
افتراضي رد: الأسهم النارية فى البورصة المصرية

لية كلمة بعد اذنكم للمقاطعين الانتخابات اولا خادم القوم سيدهم كان عندى خادمة حرامية بتاكل كل حاجة الاخضر واليابس واكتشفتها بعدطول اختبارات طيعا لازم اطردها وفعلا طردها وقعدت ادورعلى خادمة اخرى مش لاقية واخدة فلبى يطمن لها وادخلها بيتى وانا مش قادرة لوحدى ابدا انظف بيتى وانا خايفة كل يوم بيتى يزداد سوءا وخايفة من الحشرات تدخل بيتى من عدم النظافةلقيت البواب بقولى على بنت عم الخادمة الحرامية اللى كانت عندى يترى اخدها وادخلها بيتى وهى اللى اقسمت على الهواء لودخلت بيتى حتتعامل مع ميدان التحرير بالقوة ايوة بالقوة ومش بعيد تطلعنى انا الحرامية اللى بسرق منها مرتبها الشهرى ولا اخذ الخادمة اللى قاللتى عليها صاحبتى بس الخادمة دى مرة او مرتين كذبت على حد فول صاحبتى مع العلم ان ربنا قال ان الكذب لة كفارة اما اطعام عشر مساكين او صوم 3 ايام اما السرقة فليس لها كفارة ولها عقاب اقامة حد العقاب ايان كان يترى اختار مين اولا -بنت عم الحرامية اللى كانت عندى وبتتوعدنى ثانيا -الخادمة اللى قالتلى عليها صحبتى انا كذبت وكفرت عن كذبها يترى يااصحابى واهلى فى المنتدى مين اللى ممكن اعطيها فرصة تدخل بيتى اللى جربتها قبل كدة وحرامية هى واهلها ولا الثانية اللى لسة ماشفتش منها حاجةاعطيها فرصة وعيونى مفتحةلانى متاكدة انها لايمكن تكون حرامية اوسارقة لانها عارفة ان عقاب السرقة
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=1060434447
ة اقامة الحد عليها احبابى فى المنتدى انا مش بكتب فى المنتدى كتير لكن المرة دى ارجوكم مصر بيتنا خلينا نحافط عليها من التعلب والتعابيين

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

hwayda غير متواجد حالياً