قديم 07-17-2012, 01:23 PM   #10830
خبيـــر بأســواق المــال

الصورة الرمزية الخبير2000
كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 07-17-2012 الساعة : 01:23 PM
افتراضي رد: اسهم كالنجوووووم فاستعد للهجووووووووووم

اوراسكوم اعلام
اللى معاه السهم يصبر عليه شوية انا قلت بعد توزيع الكوبون السهم هيعرض شوية ولكن انتو عارفين اسهم سويرس عمرها مبتفضل كده مرمية هى بتعرض شوية وبعدين تظهر الاخبار عليها واعتقد خبر اعام اللى هيحرك السهم هو موضوع الكابل البحرى المتنازع عليه مع المخابرات وما تخلص القصة دى السهم هيقول بقوة ولنا عبرة فى اوراسكوم انشاء بعد توزيع كوبونها من كام سنىة فى 2008 لما وزعت 300 جنية وكانت ب600 تقريبا ساعتها ونزلت مع الازمة العالمية الى حدود تقريبا 90 هى على التشارت باينة انها نزلت الى حدود60 بس انا مش فاكر ال60 دى والمهم صعدت بعد >لك الى 280 يعنى اسهم سويرس مبتخسرش سبب بسيط وهو ان الراجل مبيسبش شركة عنده تشتغل من اجل الشغل وخلاص لا لازم يطوروياخد مشروعات ويعمل صفقات وشغل فى سهمه بس مين الى بيكسب منه اللى بيصبر معاه ..............وشكرا

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

نعتمد على الاحترافيه فى الاداء

مش عارف تشتغل وتكسب بنفسك انا ممكن اديرلك محفظتك لان ادارة المحفظة فن وبعد كل صعود قوى بلاقى ناس تقول مخدناش حاجة من الطلعة دى ده مش عيب السوق ده عيبك انت للاتصال 01110650781

الخبير2000 غير متواجد حالياً