قديم 09-06-2012, 01:12 AM   #11362

كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 09-06-2012 الساعة : 01:12 AM
افتراضي رد: اسهم كالنجوووووم فاستعد للهجووووووووووم

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الخبير2000 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
مرحبا بك معنا اخى عارف
بدايتا نرحب بك معنا لانك لسه جديد معانا والا كنت عرفت شغلى من زمان وانا هاجيب على كل نقطة انت سالتنى فيها وكل الشكر للاستاذ محمد علام للرد فى عدم حضورى ولكن استاذ عارف مغلطش الراجل جديد معانا وعايز يفهم
1/ حضرتك بتقول انى بوصى بعد السهم ميتحرك وانا عكس ذلك تماما لانى بحب اخد السهم وهو نايم ومن بداية الطريق ولو متابعنى من فترة انا وصيت باسهم كتير قبل متتحرك ولا تشوف الحركة اساسا ودلوقت نجوم منها المالية فى 10 والنساجون فى 15 وليسيكو فى 5 على سبيل المثال فقط واخرها الاهلى فى 8 وطبعا فى توصيات باديها والسهم بيجرى يعنى بيكون اتحرك شوية ودى قليلة مش كتيرة لكن الاساس انى بحب اخد السهم وهو هادى والكل عارف كده
2/ انت بتقول التوصية غير واضحة مش عارف هى توصية والا خبر على السهم وده لانك مش معانا من زمان فى اسهم انا بقول شراء وبحدود كذا واسعارى مبتكنش بعيده زى مبتقول يعنى لو سهم شغال ب 8.20 مثلا بشوف انه ممكن جيب 8.10 يبقا اخد ليه ب 8.20 واظن السعر كده مش بعيد مبقلش مثلا 7.80 او 7.50 لانه منطقيا مينفعش اما توصياتنا القديمة فانا بتابعها طالما لم نخرج منها بعد عشان كده تلاقينى بقول اهلاوى جاى حليجو يتالق مانا مبقولش شراء لاننا اشترينا اساسا وانا بتابع الاسهم بتاعتنا وبعلق على ادائها انما السهم الجديد معانا بقول شراء مثال القناة اليوم ولما مبحددش سعر وبقول السهم الفلانى شراء الان يعنى شراء ماركت او تشترى براحتك لكن لو حددت سعر يعنى معناها تلتزم بالسعر والكل عارف كده من متابعى

3/ مفيش سهم لما بيطلع ومكنتش موصى عليه اقول انا قلتلكم عليه زى حضرتك مبتقول عمرها محصلت ابدا ويعنى ايه قلت مكل واحد ممكن يقول انا عمرى معملت كده زى ناس كتير انا التزم بتوصياتى فقط واتابعها جيدا

ودى هى طريقتى ولو تابعتنى كويس هتعرف انى كل كلمة قلتها بنفذها ومفيش حاجة اسمها لو عجبتك طريقتى تستنى ولو معجبتكش تسيب الباب انت تدخل بابى وتسال براحتك وتنقض براحتك كمان ولو اخطات تقولى انت اخطات ولو اصبت تحفذنى وكلنا بنساعد بعض وربنا يجعلنا سبب فى رزق الجميل واهلا بك معنا اظن انا اجبت باستفاضة عليك يا استاذ عارف وممكن ترجع تتصفح الصفحات القديمة وتمشى من وراء لقدام هتعرف اسلوبى ارجع مثلا 100 او 200 صفحة وراء وشوف توصية لى وشوف تاريخها وشوف دلوقت بكام بس كده

صدقت وجزاك الله كل خير على تعبك معانا

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

abo alee غير متواجد حالياً