قديم 09-17-2012, 12:11 AM   #11760
خبيـــر بأســواق المــال

الصورة الرمزية الخبير2000
كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 09-17-2012 الساعة : 12:11 AM
افتراضي رد: اسهم كالنجوووووم فاستعد للهجووووووووووم

السووووووووووووق

بدون فلسفة كعادتنا السوق بيثبت صحة كلامنا بالحرف ونحن نختلف عن الاخرون فى الوقت اللى الناس كلها خايفة من السوق نحن كان لنا راى مختلف وثبتنا كل الناس اللى متابعانا وكل يوم بقول عايز قلب جامد واجمدو والسوق ممتاز ومحدش يبيع لسه بدرى وكل المؤشرات الاقتصادية كانت بتقول كده بس انا عاذر الناس اللى كانت خايفه من السوق ومتوقعه جنى ارباح قوى لانها ببساطة مش مصدقة ان السوق بيطلع وهيطلع بالشكل ده وده قلة خبرة وعدم فهم جيد للسوق وانه لا يسير على وتيره واحده طول الزمان كل شوية فى اسلوب وفى سيستم والحمد لله اننا ادركناه ولسه المشوار طويل ان شا ءالله والكل هيعوض واللى لسه بيخسر وهيجى بعد الصعود القوى ده يقولى انا ماستفدتش من الطلعة دى يبقا عيبه هو وهو اللى مش عارف يشتغل وانا قلت اللى يحب اديرله محفظته يتصل بيا السوق بيدى الفرص اهه للمكسب ولو مكسبتش يبقا عيبك انت او ربنا مش رايد بقا وكله رزق من عنده هو

اما عن اسهمنا فصواريخ والحمد لله وبناخد السهم من الاول ده اسلوبنا واللى متابعنا من فترة فهمنى خلاص شوفو للتذكره فقط النساجون من 15 ومن 18.50 شوفو دلوقت فين

شوفو الحديد والصلب وبعد صعوده كمان اوصينا به فى ال5.50 وقلنا تارجت 8 شوفو دلوقت فين

شوفو الاهلى المتالق الان اوصينا به فى 8 وشوفو دلوقت فين

وعقاريه بنوك من 18.50 شوفو دلوقت فين
وغيره وغيره من قناة توكيلات اللى لسه بتقول ومعانا من 9.50 وشينى اخر توصية من 5.45 الان 6.01 ومصفر ولسه مشواره طويل
والشرقية توصية اليوم وتم التحرك ولسه المشوار طويل
وفاكهة الجروب العربية حليج من تحت ال3 والان 4.27 ومصفر كمان
والقلعة من 3.40 والان 3.85 ولسه بتقول
وهيرمس من 11 والان 13.50
والشمس من 3.40 والان 4.36
والماكو من 10.10 والان حوالى 13.50
والمالية من 10.10 والان قر بال14
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=1060484677
ومصريين اسكان وخارج اخيرا وبيتالقو بقوم خارج من 5.60 والان 6.60 واسكان من 3.70 اليوم اول يوم بعد التوصية امس والسهم مصفر على 3.98 ولسه الطريق مفتوح

واسهم كتيره طبعا ناسيها عملت طفرات سعرية ولسه التقيل جاااااااااااااااى فلا تخافو واجمدوووووووو والسوووق ممتاز واليوم فوليوم فوق المليار بعد طول انتظار يعنى بيتكلم وطالما فى سيولة قوية يبقا السوق مكمل بقوة ولسه احنا تحت ال6000 يعنى مجبناش نصف المؤشر اللى نزلنا منه عند 12000 ولو انى لا اقيس شغلى بالمؤشر شغلى هو سهمى فقط وتفائلو بالخير تجدوه

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

نعتمد على الاحترافيه فى الاداء

مش عارف تشتغل وتكسب بنفسك انا ممكن اديرلك محفظتك لان ادارة المحفظة فن وبعد كل صعود قوى بلاقى ناس تقول مخدناش حاجة من الطلعة دى ده مش عيب السوق ده عيبك انت للاتصال 01110650781

الخبير2000 غير متواجد حالياً