قديم 10-04-2012, 03:28 PM   #12488
خبيـــر بأســواق المــال

الصورة الرمزية الخبير2000
كاتب الموضوع : الخبير2000 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-04-2012 الساعة : 03:28 PM
افتراضي رد: اسهم كالنجوووووم فاستعد للهجووووووووووم

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedfa مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]

عموما حصل خير ..

وبعدين ايه المانع إن اللي يكون شايف حاجه يقولها طالما إن فيها خير للجميع ..

وبعدين عادي خلي الكل يوصي وانت استاذ الكل واللي تشوف كلامه غلط .. قله انت غلط واقنعه
بالاسباب والبراهين هو غلط ليه .. مش كله سمعا وطاعة زي زمان .. احنا دلوقت بعد الثورة يامدير .. يعني ديموقراطية وقول رأيك .. والرأي يحترم .. بس مايكونش الموضوع فيه حساسيات ..

وعموما حصل خير مرة تانية .. واحنا اخوات .. واختلاف وجهات النظر لا يفسد للود قضية ..

أما التوقيع فاعمل رفرش للصفحة وانت تشوفه صغير ..

مش معقولة حيكون صغير عندي وعندك كبير ..

أما ان كان على الصورة اللي فوق التوقيع فده اعلان من المنتدى انا ماليش فيها يد ..

ولو بايدي كنت شلتها كمان ..

وتقبل تحياتي ..

ههههههههه ماشى يا محمد بك خلتنى من الفلول اللى قبل الثورة ماشى يا عم مقبوله من حضرتك ومتزعلش منى واكيدانت فهمتنى تقول براحتك يا باشا بس متبقاش توصيات مباشرة بالشراء بس كده قول عندى معلومة فى السهم القلانى وندرسة مع بعض وشكرا واسف للمرة التانية

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

نعتمد على الاحترافيه فى الاداء

مش عارف تشتغل وتكسب بنفسك انا ممكن اديرلك محفظتك لان ادارة المحفظة فن وبعد كل صعود قوى بلاقى ناس تقول مخدناش حاجة من الطلعة دى ده مش عيب السوق ده عيبك انت للاتصال 01110650781

الخبير2000 غير متواجد حالياً