قديم 07-16-2013, 02:28 PM   #3727

كاتب الموضوع : ياسر خطاب المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 07-16-2013 الساعة : 02:28 PM
افتراضي رد: اقوي اسهم المضاربات الاصلي

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ياسر خطاب مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
هقولك احتفظت ليه ولو مكنش عمل اللي توقعته كنت اعطيته كارت احمر اسمع يا باشا رؤيتي

كان يا مكان يا اعضائي يا كرام تعالوا اقولكم حكايه السهم المجنون المصريين للاستثمار

كان في سهم وصينا عند القاع 3 جنيه معلومه وفني وشاشه وقلنا شراء والسهم انطلق وقلنا المستهدف 6 جند رغم عندي المعلومه من البدايه هيعمل 8 جنيه بس طبعا مش هتصدقوا لما كان ب3 واقولكم هيعمل 8 لكن 6 جنيه كانت منطقيه والسهم وهو نازل نفذ كميات كبيره من 560 الي 580 وهو طالع بيصفر كل يوم حقق امس تارجت 6 وفكرت مع نفسي وانتظرت اتابع وقلت لو خايف يصعد تاني انتظر او بيع النصف انا فكرت وقلت اليوم اللي قبله نفذ مليون و600 الف علي 558 وامس حوالي 2 مليون ونصف وكان اهم حاجه عندي ميكسرش ال540 وقلت اعطيله فرصه اليوم ولو ركب ال580 بقوه وصفر يبقي كده خرج اللي خايف ومحتفظ من اسعار تحت ودخل ناس جديده اسعارهم علي الشاشه لتكمله المشوار وقبل صعوده وتصفيره وتحليلي ورؤيتي للشاشه قلت لو اخترق ال580 هيصفر فوق وقد كان واغلق وعليه نصف مليون علي الهاي 614

مبرووووووووووووووك لاصحاب القلوب الحديديه والمغامرين والمحتفظين وقلنا اكشن تالت مره شراء باختراق 580 عشان هيكمل الرحله الي 8 جنيه ونشوف باردوا عشان هي دي اصل المحطه الاساسيه اللي نزل منها السهم

وتوته توته خلص تحليلي للسهم ومنطقي وكان اقرب للواقع ودماغ الميكر المجنون

ومعانا مش هتعرف تغير المحطه واهلاوووووووووووووووووي علي طول وجول وجول وجوووووووووووووووووول ولسه الاهداف والفرص معانا هنا وحصريا وكله علي الهواء مباشره ومعاكم باذن الله لاي استفسار او تحليلات وربنا يكرم الجميع

عرفتم احتفظت ليه

وربنا يعوض علي الجميع ويكرم جميع الاعضاء

ههههههههههههههههههههههه

جون وجون وجون جزاك الله خيرا

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

ahmadsokker غير متواجد حالياً