قديم 07-23-2013, 03:02 AM   #3818
خبير بأسواق المال
كاتب الموضوع : ياسر خطاب المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 07-23-2013 الساعة : 03:02 AM
افتراضي رد: اقوي اسهم المضاربات الاصلي

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yakooworld مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
والله يا ستاذى هو سعر عالى اووى عند 6.16 لانى مش كنت عارف ادخل فيه لانه كان كل يوم بيصفر " ياريت حضرتك تقولى ممكن اصبر فيه شويه ويجيب 8 او 8.5 انا مش متسعجل عليه يعنى صبور ولا ايه رأى حضرتك و ممكن يكون الميكر بيعمل كده علشان يخوف الناس وتطلع و الناس اللى شاريه من 2.88 يقولهم كفايا عليكم كده واطلعوا وبعدين يكمل صعوده "؟

لا يا باشا السهم موصي بيه عند 3 جنيه من اول السطر ويوميا كنت بتابعه وكان فاتح في 388 وقلت شراء ثم فتح عند حاجز ال6 ونزل جامد في اليوم ده الي 5 ثم صعد 550 وقلنا نعطيه فرصه تاني يوم وحصل وقلنا لوكسر ال580 دخول عشان هيصفر وفعلا صفر زي ما قلت 614 والتسويه كانت 690 انت دخلت متاخر اوي ياباشا

بص هو سهم مجنون والكل كسبان عشان كده اي حد بيبيع مش خسران اللي اخد متاخر هو اللي هيخسر مفيش حاجه اسمها استني معاه لو هيطلع تاني طيب ماهو ممكن يصحح الي 550 ثم 5 غير الجابات اللي تحت بس اتوقع يوصل عند ال5 لو كمل تصحيح يبقي ليه مبعش لو رد عند 650 وانتظر اشوف هيقف عند اي محطه

واشترطت وصول الي 8و850 الاستقرار فوق حاجز 695 يعني يومين فوقها والسهم لم يستطع الصمود وكسر دعم اول وتاني واستوب لوز

راي غير ملزم في الرده بيع وانتظر ولو عنده دم وحسن نيه للصعود يطلع تاني فوق 650 ثم 670 ثم 695 ولتاكيد المسيره فوق يكسر الهاي الاخير عند 724 غير كده لا جديد

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩​۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩ إِنَّ اللَّهَ وَمَلائِكَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَى النَّبِيِّ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَيْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِيمًا ۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩​۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩
يا ايتها النفس المطمئنه ارجعي الي ربك راضيه مرضيه فادخلي في عبادي وادخلي جنتي

للمتابعه معانا في بابي المتواضع

اقوي اسهم المضاربات الاصلي

ياسر خطاب غير متواجد حالياً