قديم 08-26-2009, 09:05 AM   #42
kot
موقوف

كاتب الموضوع : kot المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 08-26-2009 الساعة : 09:05 AM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مدام مروة مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
طيب اخى اولا صعب ترشح عشر اسهم فى يوم واحد ؟
الشاشة بتتغير كل يوم واداء الاسهم كمان بيتغير
ممكن تتفاجئ بسهم دخلت فيه سيولة عالية وسهم تانى تم ترشيحه مثلا ماشى بشكل عرضى
ممكن نرشح كل يوم 5 اسهم ونشوف فى الخمس اسهم سهمين مميزين فى الاداء

مثلا اجواء سهم ممتاز لمحبى الاحتفاظ وكمان البيع عند 65 كمان كويس جدا
ده على سبيل المثال
شوف مثلا رشحت من كام يوم راكتا لان الكلام اللى وصلنى عنها كلام جامد ورشحت سعر الشراء حول 27
السهم ماشى بشكل عرضى ممل فى اللى ممكن يتحمل التعريض وفى اللى عايز سهم يبيعه على التسوية
وهكذا
انهاردة مثلا ممكن اقولك ان مدينة نصر و مصر الجديدة ونماء واوليمبك والقناة للتوكيلات وايجترانس كويسين جدا فى اى تهدئة ممكن ناخد حاجة منهم باذن الله
وكل واحد يبيع بالربح اللى شايف انه يرضيه لكن افرض السهم جرى قدامى وطار اجرى وراه ؟ لاء طبعا هشوف فى نفس القطاع مثلا سهم لسة متحركش واشوف الطلبات والعروض وشكل السهم على الشارت وهكذا

اشكرك اختنا الفاضلة علي اهتمامك...
وانا فعلا كنت افكر في العدد 5 فقط... وباذن الله ناخذ باقتراح سيادتك ونشرح 5 اسهم.... ولكن للعلم هذه الاسهم سوف تكون علي مدار الاسبوع للناس والتغيير محدود وحسب وايراه الاخوة الافاضل....
لذلك ننتظر من سيادتك ترسيخ 5 اسهم في يوم الجمعه مساء للاسبوع القادم باذن الله ...لاختيار والوصول الي افضل 5 اسهم من الاخوة المحلليين والخبراء ....
ومن الممكن بعد اختيار 5 اسهم اساسيين...نختار افضل 5 اخريت احتياطي وهكذا...
بمعني ان كل استاذ وسيادتك سوف يختار 5 اسهم للاسبوع ...سنقوم بتفرغ الاختيار ونختار افضل 5 اسهم مشاركة بين الجميع.... والخامسة التاليين احتياطي وهكذا...اشكرك كثير وفي انتظار تعاونك معنا....

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

kot غير متواجد حالياً