قديم 09-07-2009, 05:17 AM   #30
خبيــر بأسـواق المــال

الصورة الرمزية bassem ezzat
كاتب الموضوع : Admin2 المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 09-07-2009 الساعة : 05:17 AM

بعد اذن صاحب الباب بخصوص اسهم الاكتتابات نصيحة انا ارشح الدخول في لكتتاب عبر المحيطات للسياحة بالمقارنة بالعقارية او جي ام سي كما هو مذكو ر ذلك لان عبر المحيطات سعرة اقل بكثير من العقاريةللبنوك او جي ام سي ومش كدة وبس الاكتتاب ايضا رخيص جدا وكمان 8 اسهم لكل سهم ب 10 سنت اي بي 55 قرش واري ان الاكتتاب ناجح جدا وسوف يحقق مكسب يتراوح ما بين 300% ال 500 % وهذة وجهة نظري ليس الا وبالنسبة الي الذين يقولون ان السهم غالي احب ارد واقول ان السهم مش غالي ولا حاجة بالمقارنة باسهم كتير في البورصة وعليها ايضا اكتتابات وبالمفرنة الصعيد العامة يساوي كام ولما عمل اكتتاب 5 اسهم ارتفع قبل الاكتتاب الي 18 جنية تقريبا والعربية للشحن والتفريغ كان علية 3 اسهم لكل سهم ارتفع من 4 جنية الي 14 جنية تقريبا فبل الاكتتاب بمعني حتي لو مش عاوز تدخيل الاكتتاب انني اري بعد اذن الجميع ان السهم بة خير كتير لسة والاتجاة علي المدي القصير الصعود بقوة وعلي المدي المتوسط الصعود بقوة ةمستهدفاتة اعلي بكثير من 4.80 دولار كما يذكر البعض مع اشكر

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

bassem ezzat غير متواجد حالياً