قديم 09-29-2009, 04:38 PM   #26

الصورة الرمزية sunraise

كاتب الموضوع : جنات محمد المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 09-29-2009 الساعة : 04:38 PM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جنات محمد مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
على فكرة انا عضوة جديدة وبصراحة انا مش عارفة اعمل باب بس انا كل مشاراكاتى هتكون موجودة فى باب النقاش المفتوح وكمان فى سببب لعدم انشاء باب خاص هو انى مش خبيرة فى البورصة ولكن انا عميلة فى شركة يعنى بشترى وببيع اسهم بناء على توقعاتهم والحمدلله توقعاتهم صائبة عشان كدة انا بقول ان سهم كذا طالع لانهم بيقولوى كدة واحب ان يعم الخير على الجميع وكمان لانى لو جبت عميلين هيتقل العمولة اللى بدفعها ليهم

بعد اذن سيادتك أنا لى تعليق بصفتى مضارب بورصه وليس بصفه مشرف منتدى حضرتك بتؤلى انك مش خبيرة ومجرد بتسمعى توصيه من شركة السمسرة اللى حضرتك فيها بعتذر بس تضمنى منين أن دايما السهم يضرب حضرتك مسمعتيش عن تصريف الأسهم على الناس الغلابه وده بيحصل كتير ولو توقع ليهم وقع الرد جاهز ان ده سوووووووووووووووق ومهما كان محدش يقدر يتكهن باللى ممكن يحصل بكرة أنا واحد من الناس لم أرى مكاسب ملموسه الا من خلال محللين المنتدى بارك الله فيهم انما شركة البورصه اسمحيلى فى حالة المكسب أو الخسارة هى كسبانه عمولتها بكل الأحوال لكن كون حد ياخد توصيه من سيادتك وانتى مش خبيرة لو وقعت ذنبه هيبقى فى رقبتك وهتتسئلى عليه يوم القيامه مش تقليل العموله ليكى يخليكى تجازفى بمصالح الناس............أسف اذا كانت صرحتى ضايقتك

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

sunraise غير متواجد حالياً