قديم 09-29-2009, 05:40 PM   #27

كاتب الموضوع : جنات محمد المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 09-29-2009 الساعة : 05:40 PM

لية بس بتقول انى بصر على افاء مصادرى اياابو روفيدة؟لا واللة كل الحكاية انى انا عميلة مش محللة انا عميلة بشترى وببيع بناء على توقعات محللين شركة اسمها اى بولرصة هى شركة مبتدئة بس صدقنى هم توقعاتهم صائبة وكلو باذن اللة وانا جربتهم فى اكثر من توقع وكمان فى اعضاء شكرونى عشان بيفتكرو انى انا اللى بحلل. انا لما الشركة بتقولى مثلا مش تبيعى دلوقت لسة السهم هيرتفع بقول الخبر دة فى المنتدى وبيطلع صح وهو مش حادى بادى لا هم بيعتمدو فى تحليلهم على دراسة الخط العشوائى فقط والحمد للة متوفقين وللامانة كمان انا لما لقيت توقعاتهم صائبة حبيت اشرك معايا عملا وهيستفيدو وانا كمان (انا كمان ازاى؟) لانى لو جبت عميلين فقط هتقل نسبة العمولة اللى بدفعها للشركة.وعلى فكرة دى شركة ادارة محافظ عن بعد يعنى مش بياخدو منى فلوس لكن انا اللى بشترى وببيع عن طريق كود سنتر وبترجعلى فلوسى والربح وببعت ليهم العمول من الربح(طب هما يضنو منين انى هبعت العمولة)الحمد للة هم واثقين فى شغلهم عارفين ان العميل لما يكسب هيرجع ليهم تنى ومش هيحب يخسر ثقتهم وطبعا هيدفع العمولةوهو مبسوط لانو كسبان وبجد دة زى ماانا عملت

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

جنات محمد غير متواجد حالياً