قديم 09-29-2009, 05:10 PM   #29

كاتب الموضوع : جنات محمد المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 09-29-2009 الساعة : 05:10 PM

لا مش كدة طب ماانا زيهم يعنى هى توصيا محللين المنتدى اللى صائبة دائما.وانت اية اللى ضمنك انك متخسرش؟الخسارة والربح متوقعين بس انا قولت هم بيحللو وانا بعتمد على تحليلهم والحمدللة مش هقول لحد حاجة غلط اعوز باللة لو انت تابعت التوقعات اللى بكتبها هتشوف انها بتكون صح يعنى كانى سمعت توقعات محللين المنتدى وكل حد حر فى مصدرة بس واللة انا بردو لما بعرف خبر حلو بقول,وبعدين انا مش عارفة لية سيادتك واخد الموضوع كدة ولا دة بسبب خسارتك فى البورصة؟مش حضرتك تبع جمعية ماشربتش من ننيلها؟وعلى فكرة هما اصلا(شركة السمسرة)مش بيقبلو العميل اللى خايف من الخسارة اللى خايف ميشتركش ولو حضرتك عاوز تكسب يبقى لازم تجمد قلبك وبعدين ماشركات السمسرة فى كل حتة حتى فى امريكا والسمسار الاريكى لية وزنة لية احنا بقى قلل قيمتنا ومعندناش ثقة فى نفسينا وبعدين انا بثق فى المحللين اللى بتعامل معاهم وفية اعضاء لمسو صحة توقعاتهم ربنا يوفق الجميييييع ومش موضوع تخفيف عمولة فى الاول ولية لا لما اا اكسب والعميل يكسب دة واللة لو هو زكى يدخل

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

جنات محمد غير متواجد حالياً