قديم 09-30-2009, 09:00 AM   #44

كاتب الموضوع : جنات محمد المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 09-30-2009 الساعة : 09:00 AM

اخى لو خايف يبقى عمرك ماهتتحرك صدقنى اا عضوة جديدة مش بقالى كام يوم لكن بسبب توقعاتى بقيت عضوةنشطة.المهم الخسارةوالربح متوقعين فى البورصة على فككرة انا عميلة زيك مش محللة لكن لو قريت توقعاتى هتشوف انها صح بشاهدة العديد من ا لاعضاء كل الحكايةانى بتعامل مع شركة ادارة محافظ عن بعد يعنى الشركة دى بتقولى اشترى امتى وابيع امتى بناء على تحليلاتهم والحمد للة تحليلاتهم صائبة باذن اللة وبجد الشركة دى لسة صغيرة لكن انا اتوقع ليها مستقبل باهر فى مجال التحليل ودة اللى زيك زييى بيحتاجوة ولعلمك انا بخاف لكن بخلى اتكالى على الله وبعدين عليهم الشركة دى مش بتاخد فلوس منى انا اللى بشترى وببيع عن طريق كود سنتر وانا فى مكانى وهم مش بياخدو فلوس ولكن لما بكسب بيبعتو ليا المكسب وفلوسى وانا ببعت العمولةليهم(طب هما يضمنو منين انى ادفع العمولة)هم ضامنين انى هكسب ومفيش حد بيكسب ومش بيشغل فلوسو تانى عشان كدة لازم هدفع العمولة عشان اضمن ثقتهم ولو انا بينت ليهم انى خايفة او ملتزمتش فى دفع العمولة بيحطونى فى البلاك ليست ومش بيتعاملو معايا تانى,انت هتلاقى توقعاتى فى باب النقاش المفتوح ويمكن تلاقى ردود عليا انى مش ببين مصادرى ومش بكتب تفسير او توضيح بكتب التوقع وبخرج لكن صدقنى اللى بيستنكرو اللى بعملو اللى خلاهم يبعتولى رسايل بالشكل دة هو انهم لاقو توقعاتى صائبة انا مش بخبى مصادرى انا واضحة انا مش محللة عشان اكتب تفسير لكن الشركة اللى بتعامل معاها بيقولولى مثلا مش تبيعى دلوقتى السهم هيرتفع لسة فبقول للمنتدى خبر ان سهم كذا هيرتفع وبيحصل باذن اللة عشان كدة كتير بيفتكرونى محللة بس انا والله لا اعرف كيفية التحليل بس زيىىزيك وبعتلك عشان انا عارفة احساس العضو الجديد بانو تاية وسط التوقعات ويصدق مين وميصدقش مين وللامانة اللى بيخلينى اكتب التوقعات دى انى مبحبش اخبى خبر حلو عن الناس وانى كمان لو جبت عميلين هتقل العمولة اللى بدفعها للشركة وانت كمان لو جبت عميلين هتقل عنك العمولة لو مش مصدقنى تابع توقعاتى فى باب النقاش المفتوح بس والله كتير لمسو صحة التوقعات وباركولى انا ارجع الفضل لشركة اى بورصة المصرية هى اللى مساندانى وبتخلينى ادخل البورصة وانا مطمنة ولو فى خسارة لاقدر الله بيعملو وقف خسارة.الشركة دى بالمناسبة بتاخد على 1%77 جنية بمعنى انك لو كسبت 10000بياخدو 500 جنية لو عاوزةتشترك ونصيحة منى لك بذلك ممكن تترك رقم موبايلك والكود سنتر للشركة يتصل بيك ويفهموك بتوع خدمة العملا كل اللى انت عاوزة وعلى فكرة هم مش بياخدو منى فلوس دا انا بشترى وببيع فى مكانى عن طريق الموبايل بس بناء على توقعاتهم المبنية على دراسة الخط العشوائى واللة الموفق

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

جنات محمد غير متواجد حالياً