قديم 10-01-2009, 11:40 AM   #61

كاتب الموضوع : جنات محمد المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-01-2009 الساعة : 11:40 AM
افتراضي لوسمحتم الكل يدخل

بالتعاون مع مجموعة البورصة المصرية
ياجماعة انا مش عارفة لية يعنى رسايلى بيتحذف منها مع ان ممكن تكون فيها توصيات جيدالصالح الاعضاء ومش عارفة لصالح مين الحذف دة؟حتى لو كان اللى عمل كدة من محللين المنتدى مش معقولة اللى بيحصل ولا كل دة عشان التوصيات اللى بقولها صح؟؟انا الحمدلله دايما بقدم المشيئة فى توصياتى واللى عاوز يلتزم باللى بقولو يلتزم واللى مش عاوز بلاش مافى كتير بيقولو توصيات واللى خلانى اذكر الشركة اللى بتعامل معاها كعميلة هو ان فى اعضاء طلبو مصدرى وللمصداقيية عشان فى ناس جربت توصياتى وطلعت صح وبيفتكرونى محللة بس انا قولت انى عميلة وبقول الخبر الحلو وقولت كمان الصراحة انى لو جبت عميلين هيقل العمولة اللى بدفعها بس اكيد فى مكسب ليهم طبعا واية فيها لما اقول كدة ولا حاجات تتقال وحاجات متتقالش وانا سبق قولت انا بحترم اراء محللين المنتدى بس ياريتهم يسبو كل حد فى حالو وتابعو توصياتى تكسبو باذن اللة وزى ما قال الاستاز محمد الجداوى ان كل واحد مسئول عن قرارو بس انا بقول التوصيات دى واللة زى ماانا بشترى فعلا يعنى اللى يجرى على اللى بيتابعنى بيجرى عليا والله اعلم

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

جنات محمد غير متواجد حالياً