قديم 10-01-2009, 12:13 PM   #62
محلل فنى

كاتب الموضوع : جنات محمد المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-01-2009 الساعة : 12:13 PM

يا ست جنات

انا الى حذفت جزء من مشاركاتك ليس به اى تحليل بل هو دعايه لشركه مجهوله ممكن تكون نصابه و انت لا تعلمى فسعتها ادارة المنتدى هتدخل فى مشكله هى فى غنى عنها
و نصحتك لو عاوزة تروجى لشركة سمسره اطلبى من اى Admin و لو صرحلك اتفضلى غصبا عن بوزى
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=321730
لكن تقولى ده ناس مابتخدش اقل من مش عارف كام و لا كده لو جبت مين هتكسب ايه
لا لا لا يبقى انتى بقه مندوبه من الشركه الى بتروجلها و بتحطى توصيات الاسهم التى انتم تتحكموا فيها علشان لما تطلع تقولى انا مش قلتلكم و الفضل لفلان تعالوا اشتركوا معانا فى الشركه

الكلام ده عدى على فى الشركة يا جنات بك كتير اما انك تقولى ان المحللين بيحذفوا رسابل التحليل فده خطاء لم يحذف لك رسالة توصيه واحده
و انا اتدخل ليس لانى محلل انا بحب المنتدى ده و بخاف عليه و لا انت عملتيه خطاء
و هقول تانى
روجى للاسهم زى ما انت عاوزه
الى يشترى و يكسب يا ستى كتر خيرك
الى يشترى و يخسر لا يلوم الا نفسه
اما الترويج لشركه الله اعلم هى نصابه و لا ايه فده محتاج اذن من Admin
اعتقد مفهومه

شكرا خليكى فى التوصيات بقه خلينا نستفيد
ايه رايك فى سهم يونفرسال انا عن نفسى شايف فيه كلام كبير

و يا اخونا الافاضل الاعضاء لو حد عاوز يروح الشركه الت تبع جنات هانم هذا ليس له اى علاقه بالمنتدى و يا ريت يكون على الخاص
و يا ريت admin يقولا رايهما جايز اكون تجاوزت فى حدودى و انا اسف مقدما

و سيبك من اليفطه المحطوطه تحت اسمى انا لا بحلل و لا بفهم فى التحليل انا فى بابك هنا اتعلم منك بس

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

{قُلْ يَا أَهْلَ الْكِتَابِ تَعَالَوْاْ إِلَى كَلَمَةٍ سَوَاء بَيْنَنَا وَبَيْنَكُمْ أَلاَّ نَعْبُدَ إِلاَّ اللّهَ وَلاَ نُشْرِكَ بِهِ شَيْئًا وَلاَ يَتَّخِذَ بَعْضُنَا بَعْضاً أَرْبَابًا مِّن دُونِ اللّهِ فَإِن تَوَلَّوْاْ فَقُولُواْ اشْهَدُواْ بِأَنَّا مُسْلِمُونَ} (64) سورة آل عمران

http://www.4shared.com/file/92388309...a/_____21.html

التعديل الأخير تم بواسطة محمد الجداوى ; 10-01-2009 الساعة 12:17 PM .

محمد الجداوى غير متواجد حالياً