قديم 10-01-2009, 06:01 PM   #75

كاتب الموضوع : جنات محمد المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-01-2009 الساعة : 06:01 PM

والله من زوقك حضرتك انك تقول انى مش تمام وممكن على فكرة تختار الفاظ افضل من كدة بكتير توصل اللى عاوز تقولو.اما بالنسبة للى بيردو انا مفيش حد معايا لان محدش اصلا يعرف انى مشتركة بالمنتدى من اللى اعرفهم وانا عاذراك لانك من المنتدى لازم تقول كدة ..بتاع الرياض ههههههههه وام يزن واللة ضحكتنى انت خليت كل الناس تبعى واللة دة حرام وكونى انى اتعاطف مع حد متغرب وارد علية دة كمان ضد المنتدى ولا اية؟ والمفروض انك بتقول لللعضو اللى من الكويت البيت بيتك غريبة بقى انى اتجاوب مع حد مصرى متغرب ؟اللى فى الشركة بقى بيستخدمو اسلوب التحليل الزمنى دة مش مستخدم فى مصر بس جاب نتيجة حلوة وانا مش عارفة بالظبط بيحللو ازاى لانى قولت انا مش محللة وبعدين هى فعلا مش بتاخد فلوس منى الا لما يبعتو الفلوس والمكسب انت بتبعت منو العمولة ومتستغربش انهم يضمنو انك هتبعت العمولة لانهم عارفين انك هتكسب وهترجع تانى ليهم وهم فعلا مش بيقبلو اقل من 50000 كحد ادنى كمحفظة لكن بقى لو حضرتك عاوز تستفسر اكتر وشاكك اوى فانا بقول لحضرتك ممكن تسيب رقمك والكود سنتر للشركة يتصل بيك واسأل كل اللى انت عاوزة وطمن نفسك واتطمن كمان على اى حاجة بقولها للمنتدى عشان ميدخلش فى مشاكل وانا لو عاوزة اعمل مشاكل للمنتدى كنت قولت مشاركتين غلط وخلاص لكن بجد دى اول مرة اشارك بمنتدىويمكن انا بقالى فترةقليلة لكن بالنسبة ليا كبيرة لانى معنديش صبر

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

جنات محمد غير متواجد حالياً