الموضوع: خواطر فنية
قديم 10-04-2009, 12:44 PM   #84
محلل فنى

الصورة الرمزية HANNIBAL
كاتب الموضوع : HANNIBAL المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-04-2009 الساعة : 12:44 PM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كالوشا مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الكلمتين دول هم خير ما تم قوله من ناحية التحليل الفني ورؤيته في السوق في الفتره القادمه بدون فلسفة الكثيرون وتماديهم في شروحات مبهمه كثيره لا يفقهها الكثيرون
لك كل احترامي علي ايجازك وانجازك وبلاش النظره التشأؤميه بتاعة المره اللي فاتت تاني لاننا بنظرة المضارب في اتجاه صاعد ان شاء الله علي المدي المتوسط

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

الاستاذ الخلوق / عماد ( كالوشا )

لا توجد لدى نظره تشاؤميه او تفاؤليه بل احمد الله انه وهبنى نعمة الواقعيه ومازالت عند رأى ان السوق مقبل على تصحيح عنيف بنسبة ترجيح عاليه ولكن من الغباء ان اكرر الكلمه لأن لها وقع على الاسماع غير جيد وانا هنا ليس لإرهاب اخوانى ولو لاحظت انى حذفت النموذج السلبى الذى كنت اضعه فقط نوهت عن رأى مره واحده وانا دائماً انوه عن رأى مره واحده والأن انا اتابع المؤشر خطوه بخطوه وجميع الاحتمالات امامنا قائمه

تحياتى استاذى الخلوق واحتراماتى

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

مشوار طويل فى وسط ليل مفهوش قمر وقلب تايه احساس بغربه من البشر وانا وحدى بمشى فى سكتى موجود بعافر بنتصر اقع عزيمتى بتنكسر اقف واكمل خطوتى الاقى هدفى فى قصتى شايف فى اخر الضلمه نور لو حاشنى سور اهده هد احساس بجد بأنى هوصل من غير ماقلبى يساعده حد

HANNIBAL غير متواجد حالياً